Gjest hurrycan Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Vi er tre personer som har fått anledning til å ta en ferie på ca.3 uker i mars mnd.Vi vil reise en plass hvor det er varmt,fine badestender,hyggelige mennesker og hvor vi kan oppleve andre ting enn å ligge i solen.Spørsmålet er hvor vi skal reise?Østen og særlig tThailand blir uaktuelt.Der har vi vært før.Vi har lurt litt på karibien,Kanskje Cuba.Har også tenkt på Jamaica.Noen som har vert på disse plassene?
Gjest hurrycan Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Jeg glemte å si at det hadde vert fint hvis noen hadde andre forslag.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Dra til Sør-Afrika. Der er det utrolig mange muligheter. Anbefaler særlig reisebyrået Get Africa. http://www.getafricatravel.com/ De kan skreddersy opplegg slik at man får både storby, badeliv og safari.
Siam Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Hva med Mexico? Deilig temperatur, vakre strender, spennende kultur og historie og ikke minst; enkelt å reise rundt! Vi brukte to uker på å reise rundt på Yucutan-halvøya i fjor vinter, og det var kjempedeilig! Fin kombinasjon av strand og kultur, landsby og storby. For ikke å snakke om maten!! Yammie! Og drinkene... *drømme* Skulle ønske det var jeg som kunne reise snart, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå