flickan Skrevet 23. oktober 2012 #1 Del Skrevet 23. oktober 2012 Er det noen som har noen kule ideer til barnerom til to gutter på 1 og 3 år? De skal dele rom. Jeg er glad i farger, og skyr pasteller til barn. Tar gjerne i mot tips på alt fra farger, tapeter, gardiner, bilder, tepper, sengetøy, oppbevaring, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 24. oktober 2012 #2 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kanskje ikke helt så konkret du er på jakt etter, men jeg ville prøvd å tenke på å ha vegger, dyrere tepper, møbler og slikt av en art der det ikke så fort blir for barnslig, men heller brukt walldeco, fine bilder (som kan byttes ut) i rammer og putetrekk ol. som det barnslige innslaget, så er det lett på oppgradere. Panduro.no, ikea.no og epla.no er steder du kan både kan kikke etter ispirasjon og handle, også har jo norske interiørblogger mye fint. Møbler fra bruktbutikker kan males i fine farger. Hva med et lyst rom med fargerike tekstiler? Om du finner et fint stoff til puter, kan du ramme inne rester som bilder som lyser opp på veggen, eller kle esker til oppbevaring. Og angående oppbevaring: Ha noe som er mest til klær og tilgjengelig for de voksne, men ha gjerne en bokhylle eller lignende der det er lett for de å finne bildebøker og lignende i småbarnshøyde, så de kan hente frem det selv. Her er en link til litt inspirasjon. Jeg syns riktignok at endel bærer litt mye preg av "mammas drømmedesign" fremfor barnerom for søvn og lek, men endel fint er det jo. http://norskeinteriorblogger.blogspot.no/2011/01/barnerom.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ledah Skrevet 24. oktober 2012 #3 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) http://www.lindevege...g-resultat.html http://www.lindevegen.no/2012/04/en-liten-titt-barnerom.html Her er det en link til en blogg hvor hun har pusset opp et barnerom. Ble kjempelekkert synes jeg. Håper dette kan være til litt inspirasjon;-) Er det noen som har noen kule ideer til barnerom til to gutter på 1 og 3 år? De skal dele rom. Jeg er glad i farger, og skyr pasteller til barn. Tar gjerne i mot tips på alt fra farger, tapeter, gardiner, bilder, tepper, sengetøy, oppbevaring, osv. Endret 24. oktober 2012 av ledah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 24. oktober 2012 Takker for svar begge to. Skal kikke litt på linkene deres. Og takk til innspill ang oppbevaring, o.l. mari kontrari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ledah Skrevet 24. oktober 2012 #5 Del Skrevet 24. oktober 2012 Får jeg en liten gutt en gang, så skal jeg bruke inspirasjon fra linken du fikk Det er masse å velge i mellom av både farger & interiør. Jeg er helt sikker på at det kommer til å bli lekkert! Lykke til med planleggingsfasen og oppussingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ledah Skrevet 24. oktober 2012 #6 Del Skrevet 24. oktober 2012 Oi, her var det mye fint Kanskje ikke helt så konkret du er på jakt etter, men jeg ville prøvd å tenke på å ha vegger, dyrere tepper, møbler og slikt av en art der det ikke så fort blir for barnslig, men heller brukt walldeco, fine bilder (som kan byttes ut) i rammer og putetrekk ol. som det barnslige innslaget, så er det lett på oppgradere. Panduro.no, ikea.no og epla.no er steder du kan både kan kikke etter ispirasjon og handle, også har jo norske interiørblogger mye fint. Møbler fra bruktbutikker kan males i fine farger. Hva med et lyst rom med fargerike tekstiler? Om du finner et fint stoff til puter, kan du ramme inne rester som bilder som lyser opp på veggen, eller kle esker til oppbevaring. Og angående oppbevaring: Ha noe som er mest til klær og tilgjengelig for de voksne, men ha gjerne en bokhylle eller lignende der det er lett for de å finne bildebøker og lignende i småbarnshøyde, så de kan hente frem det selv. Her er en link til litt inspirasjon. Jeg syns riktignok at endel bærer litt mye preg av "mammas drømmedesign" fremfor barnerom for søvn og lek, men endel fint er det jo. http://norskeinterio...1/barnerom.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå