Gå til innhold

Er det noen som kan gi litt bikinihjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt tur til syden i jula, og alt var fryd og gammen helt til jeg innså at jeg trenger ny bikini/badetøy :sjokkert:

Er det noe jeg hater å kjøpe så er det akkurat det.

Jeg har googla litt, men blir ikke helt klok på hvilken kroppsfasong og sånt jeg er, men kan jo beskrive meg.

Er 164 cm høy og veier vel rundt 65-70 kg (uten at jeg har vært på en vekt på en stund), har noen kilo for mye rundt magen, men fortsatt timeglassfigur, og har bhstørrelse 80-85D-DD.

Har noen kg for mye i fht til å føle meg helt der jeg vil være, så jeg vil liksom ha noe som jeg kan føle meg vel i.

Har noen tips til fine bikiniguider, eller butikker med godt utvalg, eller generelt bikiniråd til ei som nesten begynte å grue seg litt, og det vil jeg jo ikke! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg ser for meg at denne formen på bikinien vil passe deg

http://www.ebay.com/...=item20ccad3b42

¨fordi den har god støtte til brystene dine, og fordi det er en litt tykk kant på trusa øverst der, som jeg tror vil (...nå håper jeg du ikke misforstår!) ta fokuset litt vekk fra magen samt skape enda litt mer timeglass-illusjon.

du har jo en veldig fin form, og det er dine ord at du har noen kilo for mye på magen.

det kunne nemlig ikke jeg helt se.

(for å påpeke en ting: det er fasongen på bikinien jeg mente, og nødvendigvis ikke akkuratt denne bikinien!)

Endret av NozMonster
Skrevet

Takk for svar :-)

Og jeg blir ikke fornærma eller noe, er jo som du sier jeg selv som sier det er for mye der, får heller ta som et kompliment at du mener det ikke er det ;)

Skal sjekke ut litt i den fasongen, kjenner jeg meg selv rett safer jeg med svart ;p

Skrevet

Nå har ikke jeg så store (heldige du!!) pupper som deg, men jeg ser for meg at en halternecktopp vil kle deg godt. Sitter pent og gir støtte:) Liker den typen selv:)

Ang bikinitruse så liker jeg selv helt enkle truser, enten med knyting på sidene, eller en hipstervariant. Føler meg egentlig mest vel i hipster.

Lite tips er å ta med et par sorte bikinitruser og flere bikinitopper, så kan du variere:)

(og en strandkjole eller sarong er greit å ta med, jeg synes iallefall det er pyton å gå i bare bikinien på do eller i baren...)

Skrevet

Jeg har litt store pupper, og noen halternecker kan fungere veldig bra, men jeg synes det er litt tricky allikevel, siden det ofte blir litt uflatterende i midten der..

Jeg synes denne typer topper er pent på mange, det pleier å følge med stropper.

Ellers vil jo denne typen badedrakt dekke mye, hvis du blir ukomfortabel :)

Anonym poster: 55062ca907ca34f291cff57dafdb0724

Skrevet

Takk for mange tips, jeg har klikket hjem noen i dag, så får vi se når de kommer om de funker eller om de må sendes tilbake, rekker vel et par runder før desember :P

Joda, maya, det er greit nok med store, men akkurat i bikiniverdenen er det ikke så lett, det er fort at det blir litt vel mye kløft liksom.. også er det ikke akkurat sprettpupper etter en runde med barn og amming og sånt heller da... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...