Gjest Virvel Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Hvor mange ganger må du ta sol før det begynner å synes? Jeg har tatt sol sånn hist og her en del ganger før, men da mest for sommerfølelsen og ikke for å faktisk få noe farge. Nå, derimot, har jeg tenkt å prøve å bli litt brun. Jeg har tatt to ganger nå, men det synes ikke for alt i verden. Vet at det er veldig individuelt dette her, men jeg lurer på hvor lenge jeg kan forvente å måtte holde på... Jeg er veldig lys, så jeg blir ikke nok ikke brun uansett, men jeg skulle gjerne sett litt mindre død ut. (Jeg begynte forresten på ti minutter, og øker med et minutt eller to hver gang.)
Arwen Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Hos meg synes det fra første gangen, begynner vel å se litt brun ut etter andre eller tredje timen.
Gjest Madam Felle Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Jeg er brun etter noen timer, men skikkelig brun blir jeg vel etter en uke eller to.
Gjest Cuddly Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 ...men når akkurat DU blir brun er det nok ingen som vet, det vet ingen før du faktisk har blitt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå