Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, kanskje jeg heller vil kalle det innesluttet. Bare "rar" på en måte. Humøret går rett i dass på 1 min og kommer ikke opp igjen på flere timer.... Og jeg som alltid er blid som en sol........ :tristbla: Skjønner ikke hva som skjer. Og jeg føler meg som en dritt mot nye samboeren :sukk: Noen ideer til noe som virkelig hjelper på humøret?

Anonym poster: 9993f7469585a34ebcf818c8dcef84f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Kan du tenke deg noe spesielt det kan komme av da? Skjedd noe i det siste? Plager? Helse? Det kommer vel oftes av slike grunner tenker jeg..

Anonym poster: 9f9205a1c10ab175b0972ac7526aa50f

• Liker 1
Skrevet

Har du noen ide om hvorfor du er blitt så "sur" da?

• Liker 1
Skrevet

Ikke som jeg kan komme på. Ting går sin vante gang.. Både oppturer og nedturer.

En sikker vinner for de fleste er vel å sette på musikk o.l, men det blir jeg hvertfall irritert av... :sukk:

Har snakket litt med samboeren, men han blir nok ikke klokere på meg stakkars...

-ts

Anonym poster: 25e6f6949cc979cfb6c69e8bf4a75037

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du blir deprimert av høstmørket? Det er mange som trenger litt ekstra lys om dagen for å holde humøret oppe. En dagslyslampe kan muligens hjelpe deg - tror jeg. :klem:

Skrevet

Har ikke begynnt eller sluttet med noe medisiner i de siste ukene ? Kna det være noe usikkerhet rundt det nye samboerforholdet ? bekymring av noe slag ? økonomien ?

Det er disse grunnene som jeg kan først komme på som en reel grunn.

For det er vanskelig å gjøre noe med det uten at du vet årsaken.

• Liker 1
Skrevet

P-pilla? den har rotet litt i hode mitt denne uken ihvertfall

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du trenger litt omstilling etter at dere flytta sammen? Jeg synes i hvertfall at jeg får mindre alenetid etter at jeg flytta sammen med min kjæreste....

Og så er det det med mørketida også... Prøv å ta deg en liten tur ut (5-10 min) i lunsjpausen på jobb mens det er lyst, kanskje det hjelper på humøret?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er det med kosthold og trening, da? Jeg har slitt en del med overtrening, og et av de mest fremtredende symptomene da er at humøret mitt går rett til helvete. Omtrent som pms gange 100, hver eneste jævla dag...

Spiser du rikelig med sunn mat?

Sover du nok?

Er det mye stress på jobb?

Anonym poster: e4840e16607bb7b859f5f4dd8c80b639

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...