AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Enkelte jenter blir jo lettere forelsket enn andre, enkelte i min vennegjeng er vel alltid forelsket i noen. Finnes det noen måter å øke sjansen på å date slike jenter på nett? Ønsker også en som beundrer meg og liker å kose hele tiden, men kose kan jo fort bety sex på slike steder, sex er greit det, men jeg vil ha en sånn som er kjæresten min hele tiden. Noen tips til hvordan man øker sjansen til å finne slike jenter? Jeg blir ikke forelsket lett, men jeg har de andre egenskapene selv. Anonym poster: 2f3e895d1ceac90b7da1fffe6265979e 2
Guybrush Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Sikker på at du ikke blander med "betatt" nå? eller at du tenker på de som er litt "desperat" etter å bare ha noen. Altså de er forelska i tanken på en kjærste og ikke nødvendigvis personen. BiG difference.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Vil ha både betatt og forelskelse, nei jeg ville aldri sagt at en peson som ble lett betatt7orelsket var desperat. Ikke at jeg har noe i mot desperate mennesker, bare fint om de får seg kjæreste og om jeg blir den så er det bare fint. Men jeg går ikke etter desperate mennesker og man er ikke desperat etter en kjæreste bare man blir fort forelska/betatt, man har bare en annen personlighet eventuelt noen kjemiske greier. Anonym poster: ee60b0231e551ee7603877ebd3bb49e1
Guybrush Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Årsaken til at jeg spør er at den personer jeg annser som lettmotakelige for å bli kjapt "betatt" av en annen ofte har veldig grunne følelser som kanskje kun finnes i hodet på denne. Og at de derfor lett går inn i forhold som overhodet ikke fungerer. De ser alt i et rosa filter som fjerner alle problemer, inkompatibilitet og tar ikke hensyn til egne ønsker overhodet. Masse bortforklaringer og unnskyldninger før de til slutt skjønner at det ikke funker. Det blir litt som personer som er helt hekta på ett eller annet og ekstremt lite kritisk. 2
Gjest -Ninni- Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Tror nok du har en utfordring dersom du ikke blir så lett forelsket selv. Om man treffer noen og blir betatt er det grenser for hvor lenge man klarer å holde på interessen om man ikke får samme respons... Mitt tips bllir dermed at du kanskje bør fokusere på å vise interesse og initiativ selv.
Gjest -Ninni- Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Årsaken til at jeg spør er at den personer jeg annser som lettmotakelige for å bli kjapt "betatt" av en annen ofte har veldig grunne følelser som kanskje kun finnes i hodet på denne. Og at de derfor lett går inn i forhold som overhodet ikke fungerer. De ser alt i et rosa filter som fjerner alle problemer, inkompatibilitet og tar ikke hensyn til egne ønsker overhodet. Masse bortforklaringer og unnskyldninger før de til slutt skjønner at det ikke funker. Det blir litt som personer som er helt hekta på ett eller annet og ekstremt lite kritisk. Artig beskrivelse, kjenner til typen. Rett opp og rett ned igjen. Enig med resonnementet også, blir mer opp til flaksen om det klaffer eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Årsaken til at jeg spør er at den personer jeg annser som lettmotakelige for å bli kjapt "betatt" av en annen ofte har veldig grunne følelser som kanskje kun finnes i hodet på denne. Og at de derfor lett går inn i forhold som overhodet ikke fungerer. De ser alt i et rosa filter som fjerner alle problemer, inkompatibilitet og tar ikke hensyn til egne ønsker overhodet. Masse bortforklaringer og unnskyldninger før de til slutt skjønner at det ikke funker. Det blir litt som personer som er helt hekta på ett eller annet og ekstremt lite kritisk. Meget mulig, men det er snakk om nettdating så jenta finner jo noe uansett så hvorfor ikke meg? Anonym poster: ee60b0231e551ee7603877ebd3bb49e1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Tror nok du har en utfordring dersom du ikke blir så lett forelsket selv. Om man treffer noen og blir betatt er det grenser for hvor lenge man klarer å holde på interessen om man ikke får samme respons... Mitt tips bllir dermed at du kanskje bør fokusere på å vise interesse og initiativ selv. Men jeg synes det er verdt et forsøk, jeg viser jo interesse og tar initiativ, det er følelsene det skorter på. Anonym poster: ee60b0231e551ee7603877ebd3bb49e1
Guybrush Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Så du er så opptatt av å absolutt finne ei jente som faller umiddelbart for deg at du ikke bryr deg om at hennes følelser er basert på noe som vil forsvinne da det mest sannsynlig ikke er reelt? At du vil ha noen som ikke bryr seg om å finne ut om dere egentlig passer sammen? 1
Nettinettet Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 Så du er så opptatt av å absolutt finne ei jente som faller umiddelbart for deg at du ikke bryr deg om at hennes følelser er basert på noe som vil forsvinne da det mest sannsynlig ikke er reelt? At du vil ha noen som ikke bryr seg om å finne ut om dere egentlig passer sammen? Tenkte det samme jeg også. Er du TS bare ute etter å finne noen som kan booste egoet ditt litt, få deg til å føle deg elsket? Da er du i såfall i en situasjon som mange jenter ofte havner i, nemlig at de blir sammen med menn som ikke er bra for dem, eller som passer med dem, bare fordi de vil ha dem. Jeg ville heller jobbet med eget selvbilde og selvfølelse og gitt meg selv kjærlighet. Da får du en dypere lykkefølelse som ikke må byttes ut hver gang den forelskede/betatte personen begynner å miste interessen, eller de rosa skyene forsvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå