Gjest Katrine Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Hei! Jeg har drevet med en fyr en stund nå, vi har hatt sex flere ganger. Jeg liker denne fyren ganske godt, men jeg er vel ikke helt sikker på hva det er vi driver med, om vi er "på gang" eller om vi bare ikke er det. Er det noen som har noen metoder for å skjekke hvor interessert en fyr egentlig er? Vil ikke spørre rett ut, er jo litt redd for å skremme han bort hvis det skulle gå galt, og jeg veit ikke helt om vi er helt på det "planet" enda. Får finne fram den kvinnelige listen i meg, det er bare det at jeg er så utrolig dårlig til å være utspekulert.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Hvorfor finner dere ikke ut om mannen er interessert FØR dere hopper til køys med ham??? Anonym poster: 951f285e0fcb857f3761cd67d95848aa 1
Papirbit Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Ikke som jeg kommer på,jeg hadde satset på å spørre.. eneste sikre metoden. Han bør da takle et sprøsmål
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Hvorfor finner dere ikke ut om mannen er interessert FØR dere hopper til køys med ham??? Anonym poster: 951f285e0fcb857f3761cd67d95848aa Det var vel ingen av oss som mente at det skulle bli mer enn en one-nighter, men så ble det mer, og det syns jeg er flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå