Gå til innhold

Fylle angst! Noen historier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, den følelsen... var i 60årslag til svigerfar på fredag(!!!) og velkomstdrinken ble nok litt for sterk. Vi trakk bordpartner så kjente ingen rundt bordet fra før, men husker det var god stemning rundt bordet når vi skulle forsyne oss av koldtbordet.. så blir det delvis svart.. Den følelsen av å ikke vite hva man har fylleprata og lira av seg er helt forferdelig, tror nok ikke jeg kommer til å nyte alkohol utenfor husets 4 vegger igjen!

Så hva er din story?

Mvh kvinne 27

Anonym poster: 5a91d9a1d3ac44c6f690aa7710be6f5c

Anonym poster: 5a91d9a1d3ac44c6f690aa7710be6f5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et sånn tråd allerede. Bare å lete opp.

Anonym poster: af9b7bfa96f59e8abf3f9de6f9bf5fd8

Gjest Wanderlust
Skrevet

Haha!

Jeg er litt yngre, så må nok trekke frem russetiden. Det var 17. mai og jeg fant ut at det var en god ide å helle nedpå i massevis rett før vi skulle gå i russetoget. Det var jo tross alt min siste dag som russ. Ruten vi tok er ganske lang, så da vi endelig var fremme i sentrum var jeg full som jeg aldri har vært før. Foran hele byen gikk jeg HELT fremst i toget og grinda omtrent på politibilen som kjørte foran meg.

Resten av dagen er ikke helt klar, men jeg har fått høre at jeg skremte bort en god del unger og min egen kjæreste, at jeg hadde sovnet midt i gaten, og at jeg hadde en relativt pinlig episode jeg ikke vil utdype inne på et stappfullt mannetoalett. Ikke min dag. Det endte med at jeg ble kjørt hjem av moren til noen jeg så vidt kjenner, og jeg ble fortalt at jeg hadde snakket hull i hodet på henne i løpet av den tjue min lange bilturen.

:rodme:

• Liker 3
Skrevet

Haha!

Jeg er litt yngre, så må nok trekke frem russetiden. Det var 17. mai og jeg fant ut at det var en god ide å helle nedpå i massevis rett før vi skulle gå i russetoget. Det var jo tross alt min siste dag som russ. Ruten vi tok er ganske lang, så da vi endelig var fremme i sentrum var jeg full som jeg aldri har vært før. Foran hele byen gikk jeg HELT fremst i toget og grinda omtrent på politibilen som kjørte foran meg.

Resten av dagen er ikke helt klar, men jeg har fått høre at jeg skremte bort en god del unger og min egen kjæreste, at jeg hadde sovnet midt i gaten, og at jeg hadde en relativt pinlig episode jeg ikke vil utdype inne på et stappfullt mannetoalett. Ikke min dag. Det endte med at jeg ble kjørt hjem av moren til noen jeg så vidt kjenner, og jeg ble fortalt at jeg hadde snakket hull i hodet på henne i løpet av den tjue min lange bilturen.

:rodme:

:fnise:

Da hadde du morsommere 17 mai enn meg..Jeg sov meg gjennom hele greia..

Skrevet

Trøst deg med at jeg som mamma har sett slitne og ikke edru russ og stilt opp for venner av mitt russebarn. Og ukjente russ som jeg har kjørt hjem. Uten at jeg har tenkt en vond tanke om de.

Anonym poster: af9b7bfa96f59e8abf3f9de6f9bf5fd8

• Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

Det siste jeg husker fra en kveld, var at jeg lå i et badekar og at det luktet spy. Husker også at en jente dro meg opp av badekaret og kledde på meg nye klær, for så å kysse meg på kinnet og hviske "god natt". Så la hun meg i en eller annen seng. Våknet opp om natten og skjønte ikke hvor jeg var, ringte venninnen min som fraktet meg trygt hjem.

Dagen etterpå viste det seg at jeg hadde sovnet i badekaret og spydd. Det herligste er jo at jeg lå der og rulla i spyet mitt helt til hun jenta kom og fant meg. Jeg sluttet å drikke absolutt vodka etter det, nå holder jeg meg til bacardi.....

Skrevet (endret)

.

Endret av fjærestein

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...