Gå til innhold

Mannen jeg er interessert i har 3 barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med verdens flotteste mann - uten tvil.

Men han har jo litt "bagasje" i og med at han har 3 barn fra et tidligere forhold. Hvordan er det å gå inn i et forhold med en mann som har barn fra før av? Selv har jeg 2, så tilsammen har vi hele 5 barn...! Jeg klarer ikke helt å se hvordan det kan bli. Vil hannes barn komme foran meg? Foran mine barn? Flytter vi sammen vil jeg og mine barn være hans familie til hverdags....og hannes barn vil være hos oss annenhver helg ca... Jeg er redd jeg om mine barn blir nr.2 for han....er det sånn?? Vi er ikke et par enda, men blitt godt kjent og er nesten på vippen til å bli sammen...

Noen med erfaring? Gode råd?

Hjeeeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke flytt sammen. Dere kan være kjærester og bo hver for dere. Se hvordan det går. Du og dine barn vil alltid komme i annen rekke for han, slik han og hans barn alltid vil komme i annen rekke for deg. Det er naturlig og behøver ikke være problematisk - du må bare insistere på selvstendigheten, egen bolig og egen økonomi. Når barna er flygeklare kan dere jo vurdere å flytte sammen.

Skrevet

For real ?

Som mor er det vel litt rart å tenke at hans barn ikke skal telle ?

Forhåpentlig år hans barn foran deg og dine barn for han . Dine barn går vel foran han og tydeligvis foran hans barn !

Hvis han setter deg og dine barn foran sine egne barn , ville det ha skremt meg langt avgårde som singelmamma med to barn . En mann som ikke setter barna sine høyt er lite verdt for meg .

Skrevet

Jeg spør for jeg vet liksom ikke...

:vetikke:

Skrevet

Ikke for å være vanskelig , men hva er det du ikke vet ?

Om han kommer til å sette sine barn foran deg og dine ?

Hvordan skal vi kunne vite det som ikke kjenner han ?

Enten så setter han barna sine først eller så gjør han det ikke ! For meg er det deal or no deal , hva det er for deg må du tenke ut selv .

Vil du ha en mann som velger en ny kjæreste og hennes barn foran sine egne ? Hva ville du tenkt om hvis din eks satt en ny kjæreste og hennes barn foran deres barn ? Det sier ganske mye om personens karakter mener jeg . Hva tenker du ?

Kan du leve med å være nr 2 ? Hvis svaret er nei , vil jeg ha funnet en mann uten barn . Han vil kanskje sette deg som nr 1 .

Skrevet

Jeg ser liksom ikke på det som samme ting jeg, da. Et barn er et barn, en kjæreste er en kjæreste.

På ferier der alle er med drar vi alle på stranda, i skibakken osv.

Dersom et av barna feks. har lyst til noe andre ikke har, må man løse situasjonen der og da, inngå kompromisser og sørge for at det ikke blir skjevfordeling blant barna i familien over tid. Men det hadde man jo gjort selv om man hadde alle barna sammen også. Må vel tenke mer på det hele som en 'familie', i stedet for å innføre noen slags 'rangordning'. Alle må ta hensyn til alle.

Anonym poster: 426ea051169d2775c25382fcfc21488a

• Liker 1
Skrevet

Hvordan blir dette med nr 1 og 2 osv hvis man får felles barn? Vil alltid mannens/kvinnens førstefødte eller de første barna bety mer enn barnet man får med en annen?

Skrevet

Han har da ikke noe mer bagasje enn deg!

Dessuten er det litt spesielt å tenke på hvordan det vil bli å BO SAMMEN når dere ikke er kjærester enda engang.

• Liker 3
Skrevet

Dersom den store kjærligheten oppstår, så vil jeg anbefale å ta en "Hilde Hummelvoll & Peter Nome" - være særboere og kjærester frem til ungene er voksne og har flyttet ut. For ungenes skyld. For å skulle bo sammen med ikke mindre enn 4 andre unger i huset vil ikke være enkelt. Spesielt siden det er stesøsken og greier.

Anonym poster: cdde585defa7cf10ebefe1451989e00c

• Liker 3
Skrevet

Dette lukter problemer lang vei. MIne, dine og kanskje etterhvert våre barn, ville jeg for enhver pris unngått. Vær heller kjærester til barna er så store og flytter ut -først da flytter dere sammen.

Anonym poster: 0381ac5776ba48c451d796136de01ca4

Skrevet

Jeg går litt mot strømmen jeg da. Min mann setter meg og vårt felles barn foran barna han hadde fra før. Han viser selvfølgelig ikke dette overfor sine barn, er en flink far når de er her. Han som følger de opp, står opp med dem og leker med dem, og vi gjør vanlige familieting sammen alle sammen. Jeg er veldig glad i stebarna mine, men jeg vet at han alltid gruer seg til de skal komme. Ikke ta problemene på forskudd, og han har jo ikke noe mer bagasje enn deg. Hadde du vært barnløs hadde saken vært en annen.

Anonym poster: 26f03a4e10ce06c7c091ccfe72df830d

• Liker 3
Skrevet

Jeg går litt mot strømmen jeg da. Min mann setter meg og vårt felles barn foran barna han hadde fra før. Han viser selvfølgelig ikke dette overfor sine barn, er en flink far når de er her. Han som følger de opp, står opp med dem og leker med dem, og vi gjør vanlige familieting sammen alle sammen. Jeg er veldig glad i stebarna mine, men jeg vet at han alltid gruer seg til de skal komme. Ikke ta problemene på forskudd, og han har jo ikke noe mer bagasje enn deg. Hadde du vært barnløs hadde saken vært en annen.

Stakkars barna! Tenk så fælt at pappaen faktisk setter ett barn fremfor de andre - og så motbydelig av deg å synes at dette er bra!

Hva hadde du ment om den saken om du var et av de nedprioritere barna?!?!

Anonym poster: 0c8535514c180773df57127111f59d40

• Liker 4
Skrevet

Samboeren min har to barn som er her annen hver uke. Føler ikke at det er noen rangering her i huset og har aldri følt meg "nedprioritert". Vi er en familie :)

Anonym poster: cc85f55e712ff551e5e6ab88c4d00fe7

• Liker 1
Skrevet

Fy søren for en drittmann! Tenk om dere blir skilt, og han slutter å prioritere deres barn også.

Barn skjønner sånt lett. Elendig far, og du som ser på dette, og syns det er fint, shame on you!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...