AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Nå har det gått nesten ett år siden han slo opp. Det var egentlig greit at han gjorde det, men i tiden før han slo opp oppførte han seg helt idiot mot meg. Jeg klarer ikke å glemme han, selv om jeg synes han er verdens største idiot akkurat nå. Jeg søker etter han på nettet ofte, ser på fb'en hans, ser på youtube-kanalen hans, og prøver å finne så mye info om han som mulig. Vi har ikke kontakt mer, og vi er ikke venner på fb(ser kun forsiden av profilen hans) eller msn. jeg har slettet og blokkert han. Har heller ikke nummeret hans, og vi har ikke felles venner, så det er vel min måte å få min info på... Hvorfor klarer jeg ikke å glemme en idiot? Jeg vet at han har gått videre. Han har til og med flyttet til et annet land med sin nye kjæreste. Det sårer meg kanskje litt.. Vi fikk aldri snakket ut skikkelig etter bruddet, og jeg fikk ikke en avsluttning på en måte.Og heller ikke noe svar på hvorfor han oppførte seg sånn mot meg. Hvorfor savner jeg han sånn? Han ødelagte utrolig mye for meg, men samtidig så savner jeg han. *Hmpf* Anonym poster: ede15db86f550edc31f5f8b4b38bcaf1
Gjest Bud Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 For å glemme det gamle så trenger du noe nytt! Husker du den deilige følelsen av hvordan det var å være nyforelsket? 5
eva-80 Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Helt Enig med Bud... Gå ut å begynn å date andre menn så glemmer du han mye fortere..
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, dere har nok rett. Føler meg som den stalkeren når jeg absolutt må sjekke diverse nettsider jeg vet han er på. Uff! Ts Anonym poster: ede15db86f550edc31f5f8b4b38bcaf1
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Hei, jeg tenkte jeg kunne sende deg noen råd jeg fikk hos en venn da jeg var / er i en lignende situasjon. Behovet for å forstå hva som gikk galt driver deg inn i analysering som ikke fører noe godt med seg og gjør problemene større. Tankene sliter deg ut. Prøv tenke at det ikke finnes noen grunn til hvorfor han handlet som han gjorde, så banalt. Det han gjorde må stå på hans regning, du trenger ikke identifisere deg med han. Fokuser på dine behov. Hva trenger du i ett forhold for at du skal ha det bra.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Hei, jeg tenkte jeg kunne sende deg noen råd jeg fikk hos en venn da jeg var / er i en lignende situasjon. Behovet for å forstå hva som gikk galt driver deg inn i analysering som ikke fører noe godt med seg og gjør problemene større. Tankene sliter deg ut. Prøv tenke at det ikke finnes noen grunn til hvorfor han handlet som han gjorde, så banalt. Det han gjorde må stå på hans regning, du trenger ikke identifisere deg med han. Fokuser på dine behov. Hva trenger du i ett forhold for at du skal ha det bra. Tusen takk for gode ord! Skal prøve å ikke tenke på hva som gjorde at han oppførte seg sånn mot meg. Har skrevet en liste over kvalitetene jeg vil at min fremtidige kjæreste skal ha, håper at han finnes der ute, hehe Håper at du glemmer h*n du tenker på også! Ts Anonym poster: ede15db86f550edc31f5f8b4b38bcaf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå