Gjest Crow Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Så i en eller annen avis at det er startet tyrkisk bad i Trondheim. Dette fikk jeg lyst til å prøve, men jeg har et par spørsmål. Noen som har vært der? Hvis ja, hvordan gjør en det med verdisaker? Ser at klærne legges igjen på benker, men en må jo ha med kort for å betale? For alle: Hvordan kler er seg på et tyrkisk bad? Er det passende med bikini? Sånn er jeg, masse spørsmål som må avklares før jeg får rotet meg til å bestille. Synes det er litt teit å ringe og spørre om akkurat disse tingen også Svar mottas med bukk og takk
Pringle Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg husker ikke hvor jeg gjorde av tingene mine, men jeg hadde på bikini hele tiden - tok bare av overdelen da jeg fikk massasje. Det var ikke noe klåing, altså. Dette var i 2003.
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Samboer og jeg/mamma, jeg og en venninne (var der to ganger..) tok tyrkisk bad i Tyrkia august i fjor. Der tok de vare på verdisaker, mobiltelefon hadde vi ikke med, kun kort. Vi fikk beskjed om å kun ha på bikini på oss jentene, og badeshorts på guttene. Det er herlig!! Gled deg
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Synes det er litt teit å ringe og spørre om akkurat disse tingen også Tviler på at du evt er første som spør de om det. Det finnes ikke dumme spørsmål! Endret 24. oktober 2012 av adele.bethune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå