Thorn Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Finnes det fortsatt tights i stretchy jeansstoff? Jeg kjøpte på Cubus for noen år siden, men nå finner jeg ikke noen steder lenger. De jeg finner er enten vanlig stoff med jeansfarge, eller uten noe særlig stretch. På grunn av tykke legger trenger jeg ganske mye stretch for å kunne bruke dem... De kan gjerne ha høyt liv! Hvis noe har tips om andre jeansbukser som er smale rundt anklene, men har plass til store legger, blir det også mottatt med takk
Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Svarte på noe lignende tidligere i dag. Problemet er at jeg ikke husker om merket er Dr. Denim eller Cheap Monday, men en av de to har i alle fall nettopp lansert nye jeanstights med VELDIG mye stretch. De skal visst holde fasongen veldig godt og ikke utvides, og skal samtidig være veldig flatterende. Regner med at de selges på Urban og Carlings nå. De som jobber der burde skjønne hva du mener om du drar dit og forklarer
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Never denim har kommet med en ny bukse nå som heter super flex. Det er den buksa der reklamen viser en som går i spagaten eller noe. Jeg er ikke helt sikker på hvor man får tak i never denim, men tror kanskje det er bikbok. (jeg googla, og fant litt om buksa her) Anonym poster: c528840a68d4f2105de3adc2f2d0761a
*Bumblebee* Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har highwaistbukse fra never denim(bikbok),og har "flyttet inn" i den!!vil ikke gå med andre bukser lenger,haha...venter i spenning på at de skal få inn flere vasker,de hadde bare sort sist jeg sjekket.Seriøst,verdens mest behagelige jeans!!og den ser pen ut også,ser ut som en jeans og ikke en tights.LOVE! :D
flicka Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Som de over meg her vil jeg anbefale SuperFlex-buksene fra Never Denim, som selges på Bikbok. Fantaaastiske bukser! Har en i highwaist og den er den absolutte favoritten i skapet mitt. Kjennes ut som en tights, samtidig som den strammer opp rundt livet og er bare generelt superflatterende. De selger også noen stretchye og fine bukser hos Carlings, tror det er Dr.Denim? Sitter kjempegodt de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå