Gå til innhold

Gutter, hvor lang tid tok det for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før dere klarer å glemme/komme over en jente?

For meg tok det 1 år med kjærlighetssorg.

Så hvor lang tid tar det, eventuelt; hvor lang tid tok det for deg å komme over xen?

Anonym poster: 97a91a302b60d9d58906ac963e823756

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh det blir ekstremt vanskelig å svare på siden det jo avhenger av hvor tungt bruddet var, hvor uventet det var, om det var en selv som gjorde det slutt og ikke minst hvor glad man var i denne personen. Så det kan være alt fra 0 til mange måneder.

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

- 4 år......

edit: oppdaga at eg var jente, men skitt au..

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

- 4 år......

edit: oppdaga at eg var jente, men skitt au..

Åhh.. er så sykt #denfølelsen når man ser ned i underbuksa og legger merke til at man ikke har en sånn lang greie som man ser bilde av på wikipedia og finner ut at man er jente...

Hahah :nigo:

Anonym poster: 3bf38b98b35679fa4c1ad0ca347c2efc

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Åhh.. er så sykt #denfølelsen når man ser ned i underbuksa og legger merke til at man ikke har en sånn lang greie som man ser bilde av på wikipedia og finner ut at man er jente...

Hahah :nigo:

Anonym poster: 3bf38b98b35679fa4c1ad0ca347c2efc

eg brukte ikkje wikipedia... :lur:

Skrevet

Gått snart ett år her, tenker fremdeles på henne iblandt og savner henne. Vet at det var for det beste at vi slo opp men angrer i ettertid siden jeg ikke klarer å finne noen andre. Ja, ganske patetisk :P

Skrevet

Har en eks-kone som jeg er perlevenner med; vi gikk hver til oss under en slags "Du er god, jeg er god...men dette går bare ikke"-overskrift, og det å "komme over henne" skjedde vel før bruddet, men i tiden etter bruddet ble det en del tilvenning; f.eks ikke lag middag til to, osv.

Dog har jeg en rundt 15 år gammel "what if?"-historie, som alltid har ligget i bakhodet, selv da jeg var gift. Den der ligger og småputrer hele tiden, og det vil munne ut i at "min what-if?" og jeg treffes; vi er enige om det.

For min del er dette en ting som handler om å komme videre, og om det er med eller uten min "what if?", så er poenget nettopp det å komme videre. Jeg er ikke så sikker på om en fremtidig kvinne som ikke er min "what if?" ville ha likt at 20% av mitt hjerte er på et annet sted, til enhver tid.

Jeg tror at det ikke er noe standard her...det er nok avhengig av en del ting.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...