Gå til innhold

Frisør i Oslo sentrum - post-Adam&Eva

Anbefalte innlegg

Gjest Glorificus
Skrevet

Sikkert et oppbrukt tema her, men jeg prøver meg likevel. Etter å ha gått mange år til en fast frisør hos Adam&Eva, ønsker jeg nå å bytte - etter at min frisør sluttet, og jeg av flere grunner ikke var like fornøyd med hennes erstatter.

Jeg er mest opptatt av at frisøren må være flink til å finne passende hårfarge, og at de klipper noe mer kreativt enn bare tuppene - men i og med at jeg stort sett ønsker langt hår (men med litt form), trenger jeg ikke den største avantgardisten.

Noen som har noen å anbefale, i omtrent samme prisklasse (ikke dyrere) som Adam&Eva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toni & Guy :) De holder til på Grünerløkka og Majorstuen. Jeg er ihvertfall alltid fornøyd når jeg går derfra.

Gjest Glorificus
Skrevet

Toni & Guy :) De holder til på Grünerløkka og Majorstuen. Jeg er ihvertfall alltid fornøyd når jeg går derfra.

Takk for tipset! Hva ca ligger prisen på der?

Skrevet

Innovativ Frisør på Frogner. Gå til Therese, hun er utrolig flink med farge og underviser i farging. Ikke blant de billigste, jeg betaler ca 1600 for full farge med effekter og klipp, men det er verd hver krone. Ingen andre enn henne får røre håret mitt.

Anonym poster: b94745f683387c50781ec54dd0e43274

Skrevet

Takk for tipset! Hva ca ligger prisen på der?

Jeg husker ikke nøyaktig, tror det kommer litt an på hva slags tittel frisøren har. Det kan man høre om når man bestiller. Tror det ligger på samme nivå som Adam og Eva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...