Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt testere på Jane Iredale og Youngblood noen steder? Tenkte på de flytende mineralfoundationene deres.

Er det forresten noen som har prøvd disse? Leter fortvilt etter noe som kan fungere for min veldig allergiske og atopiske hud......

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor i landet bor du? Makeup art på Kvadrat har begge merkene, og der får du gratis prøver :)

Jeg må bare legge til at Jane iredale sin flytende foundation er god, men gir en veldig lett dekkevne. Youngblood sin dekker mer. Men jeg vil nok tørre å påstå at jane iredale sin er best for en atopisk hud. Lykke til uansett valg :)

Endret av Nalaya
Skrevet

Jeg har hørt om noen sminkemerker som er veldig bra for veldig sensitiv hud, men de er desverre ikke å få kjøpt i Norge, men jeg har kjøpt fra ebayselgere i USA som har vært veldig seriøse (ikke dyrt heller). Merkene heter Almay og Neutrogena. Tror begge to også har rens og kremer som passer for alt fra veldig sensitiv hud til fet og uren hud.

Håper Jane Irendale og Youngblood kan passe for deg hvis du får tak i det :)

Skrevet

Takker for svar :-D Vet at de selger JI hos en hudpleiesalong i nærmeste by. Får tuske meg dit for å høre om de har noen testere......

Er den noen av dere som har erfaring med noen av merkene?

Skrevet

Takker for svar :-D Vet at de selger JI hos en hudpleiesalong i nærmeste by. Får tuske meg dit for å høre om de har noen testere......

Er den noen av dere som har erfaring med noen av merkene?

Jeg jobber med begge merkene, og har brukt begge to. Jeg er jo ekstremt glad i mye dekkevne. Så når jeg brukte JI brukte jeg det pressede pudderet deres, og til spesielle anledninger hadde jeg den flytende under. Vanvittig holdbarhet på de produktene.

Akkuratt nå bruker jeg youngblood. Først bruker jeg bittelitt av den flytende som jeg har i fargen Golden Tan, og så har jeg Warm Beige i løst pudder over. Dekker sinnsykt bra. Jeg har kombinert hud, så føler jeg blir fort blank om jeg kun bruker flytende foundation, derfor bruker jeg bittelitt pudder over. Det får jo produktene til å vare lengre og egentlig ;)

Ellers må jeg bare si at youngblood sine produkter er ekstremt drøye i bruk. Har hatt den flytende foundationen siden juni. Brukt den hver dag, og et pump holder til hele ansiktet (lett dekk) og det løse pudderet har jeg hatt i flere måneder uten at det viser at jeg har brukt det.

Jane iredale er nok best for huden, men litt dyrere og ikke like drøyt. Men helt sinnsykt gode produkter. Best ingredienser i jane :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan holder JI på fuktigheten gjennom dagen? Er ofte ute i all slags vær i løpet av en dag, og når inneluften er tørr som fy kan ansiktet kjennes ut som sandpapir ved lunchtider... Blir jo selvsagt rødflammet og fin også.....:-S

Skrevet (endret)

Hvordan holder JI på fuktigheten gjennom dagen? Er ofte ute i all slags vær i løpet av en dag, og når inneluften er tørr som fy kan ansiktet kjennes ut som sandpapir ved lunchtider... Blir jo selvsagt rødflammet og fin også.....:-S

Da ville jeg nok investert i en av fuktsprayene til JI, gjerne pommist sprayen :) grei å ta med seg i veska. Selve foundationen til jane består av mineralkuler i blandt annet aloe vera. Så den skal jo i prinsippet fukte godt.

En annen ide kunne jo gjerne vært å prøve bb-creamen til ji? den har jeg ikke prøvd selv da. Men den vant nettopp en test på klikk.no

http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article790082.ece

Endret av Nalaya
Skrevet

Aloe Vera er iallefall supert for eksemen :-D BB - krem er noe jeg aldri har prøvd, må vel innrømme at det bare er et par uker siden jeg hørte om det første gang :rodmer: ...Hihi, er lite bevandra i sånne nyheter, men har forstått det slik at disse kremene skal være pleiende for huden også?

Skrevet

Aloe Vera er iallefall supert for eksemen :-D BB - krem er noe jeg aldri har prøvd, må vel innrømme at det bare er et par uker siden jeg hørte om det første gang :rodmer: ...Hihi, er lite bevandra i sånne nyheter, men har forstått det slik at disse kremene skal være pleiende for huden også?

BB cream skal være et alt i ett produkt. Det skal fukte, prime, ha solfaktor og gi dekk. Tok med meg den ene testeren av Jane iredale sin bb cream i går, og jeg er frelst! Blir mitt neste kjøp når youngblood er tomt. Sinnsykt dekkende, og drøy, så da går det fint at prisen er litt stiv- 690,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...