Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en du ikke var tiltrukket av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et must for deg at du synes han er kjekk/pen/attraktiv/tiltrekkende?

Hvor viktig er dette?

For meg betyr det nesten alt.

Anonym poster: 91e6ef18e88b3f07d577641cf33897c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Selvfølgelig betyr det alt. Sånn er det for alle.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det er viktig at jeg syns han er attraktiv ja. Men hva andre måtte mene bryr jeg meg ingenting om.

Akkurat hvor viktig det er er vanskelig å svare på, men jeg ser ikke for meg at jeg kunne vært sammen med noen jeg overhodet ikke fant fysisk tiltrekkende.

• Liker 1
Gjest gressløk
Skrevet

Jeg må jo være tiltrukket av personen. Så det er viktig. Men nå er det veldig individuelt hva folk finner tiltrekkende også.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke jeg kunne. Han må være litt tiltrekkende i mine øyne, men hva andre tenker er selvsagt ikke viktig.

Gjest Lillesiren
Skrevet

Er ikke dette et must for de fleste egentlig? Vanskelig å være intim med noen man overhodet ikke føler tiltrekning til..Du skriver at for deg så betyr det nesten alt, DEN signerer jeg derimot ikke, jeg har ganske mange andre ting som betyr myyye mer:)

Gjest Tidssone
Skrevet

En mann bør være feit, lav, blakk, bo hos sin mor, lukte helt for jævlig og aldri pusse tenner, for at jeg i det hele tatt skal gidde å vurdere ham.

Ser på det som et pluss dersom jeg får lov til å servere ham en bayer før jeg suger ham av.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sammen med en som jeg ikke synes er attraktiv. Han ser helt ok ut liksom, men ikke noe jeg ville snudd meg etter på gata..

I starten så var det jo mer det indre som teltes, men jeg kjenner mer og mer nå at det tærer på det at jeg ikke synes han er noe pen. Kan jo også ha noe med at jeg har gradvis begynt å miste følelser for fyren da:(

Anonym poster: 2eb6b35ed3e42706f51200727114a376

Gjest gressløk
Skrevet

En mann bør være feit, lav, blakk, bo hos sin mor, lukte helt for jævlig og aldri pusse tenner, for at jeg i det hele tatt skal gidde å vurdere ham.

Ser på det som et pluss dersom jeg får lov til å servere ham en bayer før jeg suger ham av.

Og der ble nok du mange menns drøm :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Må være tiltrukket av ham rent fysisk, ja. Ellers blir han jo ikke mer enn en vanlig venn...

Gjest Tidssone
Skrevet

Og der ble nok du mange menns drøm :fnise:

Allerede fått fem personlige meldinger! *glad*

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er sammen med en som jeg ikke synes er attraktiv. Han ser helt ok ut liksom, men ikke noe jeg ville snudd meg etter på gata..

I starten så var det jo mer det indre som teltes, men jeg kjenner mer og mer nå at det tærer på det at jeg ikke synes han er noe pen. Kan jo også ha noe med at jeg har gradvis begynt å miste følelser for fyren da:(

Anonym poster: 2eb6b35ed3e42706f51200727114a376

Ville bare gi deg min sympati. Tror ofte det kan være på den måten. Vi damer får jo ofte beskjed om at det er det indre som teller og gjør valgene ut fra det.

Gjest Lurifix
Skrevet

Hahaha der har du en beskrivelse av meg! :icon_lol: Jeg tuller ikke en gang.

Skrevet

Ville bare gi deg min sympati. Tror ofte det kan være på den måten. Vi damer får jo ofte beskjed om at det er det indre som teller og gjør valgene ut fra det.

Jeg er glad jeg leste dette.

Dere skjønner at det er en fyr som noen av mine nærmeste presser meg til å bli sammen med, jeg forsvarer meg selv med at jeg ikke finner ham tiltrekkende men det blir bare avfeid og jeg føler meg hatt av alle sammen bare fordi jeg ikke vil være sammen med ham selv om han har gode kvaliteter....

Hvordan kan jeg si til ham at jeg ikke vil noe videre med ham? Uten å si at han ikke er tiltrekkende? Er det feigt å sende en melding i stedet for å ringe selv om all kommunikasjon mellom oss har vært gjennom telefon? Føler jeg kvier meg for å ringe, jeg takler ikke tanken. Så kan jeg sende en melding?

TS

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Edit leste feil,

Endret av Summers
Gjest Summers
Skrevet

Kunne sikkert vært sammen med en jeg ikke syntes var pen.

Skrevet

Det som er viktig er HVOR (i hvilken grad) attraktiv/pen man trenger å syns at en potensiell partner må være.

At det skal være nødvendig å være så pen at man snur seg etter personen på gata er helt urealistisk.

Det er ikke mange jeg snur meg etter på gata, for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet

Dere skjønner at det er en fyr som noen av mine nærmeste presser meg til å bli sammen med, jeg forsvarer meg selv med at jeg ikke finner ham tiltrekkende men det blir bare avfeid og jeg føler meg hatt av alle sammen bare fordi jeg ikke vil være sammen med ham selv om han har gode kvaliteter....

Hvordan kan jeg si til ham at jeg ikke vil noe videre med ham? Uten å si at han ikke er tiltrekkende? Er det feigt å sende en melding i stedet for å ringe selv om all kommunikasjon mellom oss har vært gjennom telefon? Føler jeg kvier meg for å ringe, jeg takler ikke tanken. Så kan jeg sende en melding?

TS

Vil du ikke så vil du ikke. Gjennomføre det da betyr bare at du ødelegger både ditt eget og hans liv.

Skriv en forklarende melding. Og svar eventuelt på meldinger du får av han i sammenhengen.

Det viktige er å være konsekvent og ikke bli usikker. Da blir det bare surr!

Gjest Tidssone
Skrevet

TS

Du må i alle fall ikke dra det lenger. Dersom dere har et forhold, så ringer du eller møter ham. Dersom dere ikke har passert klinestadiet, kan du sende melding, selv om de fleste her vil mene at du i det minste må ringe.

Du kan bare si rett ut at du ikke er interessert, uten å nevne at utseende er årsaken. Enkelt og greit; jeg får ikke de rette følelsene for deg.

Skrevet

Vil du ikke så vil du ikke. Gjennomføre det da betyr bare at du ødelegger både ditt eget og hans liv.

Skriv en forklarende melding. Og svar eventuelt på meldinger du får av han i sammenhengen.

Det viktige er å være konsekvent og ikke bli usikker. Da blir det bare surr!

Du må i alle fall ikke dra det lenger. Dersom dere har et forhold, så ringer du eller møter ham. Dersom dere ikke har passert klinestadiet, kan du sende melding, selv om de fleste her vil mene at du i det minste må ringe.

Du kan bare si rett ut at du ikke er interessert, uten å nevne at utseende er årsaken. Enkelt og greit; jeg får ikke de rette følelsene for deg.

Vi har snakket på telefon daglig(lenge) i 2 uker. Så møtte jeg ham og fant ut at jeg ikke fant ham tiltrekkende. Tror jeg skal sende en melding, ja.....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...