Gå til innhold

Siste Hellstrømprogrammet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien spiste bare brødskiver og det er sånn jeg også gjør. Hver uke, hele året. Kjente at jeg ble litt trist. Jeg liker heller ikke å lage mat. Alt har stoppet opp. Får jeg nok næringsstoffer i meg liksom? Det ser så lett ut når han lager middagene sine, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte. :(

Anonym poster: d84adc63f5cad5a8bea46e527c2dae6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er det det butter imot? Kunnskap, inspirasjon eller tid? Hvis du tenker gjennom det så er det lettere å finne ut hvordan du skal gripe det an!

Anonym poster: ba9f7cf900c743c0227065ce7763022e

Skrevet

Finn deg et par enkle og smakfulle småretter du kan lage deg til middag eller kvelds og begynn der! :)

Du trenger jo ikke spise varm middag 7 ganger i uken heller så lenge du får i deg litt variert!

Hva med omelett med feks skinke og grønnsaker (eller andre ting du liker!) ?

En enkel salat med en form for kjøtt i ?

Wraps er enkelt og digg!

Orker du ikke å steke og koke så finnes det omelettskinke o.l i butikken som du ikke trenger varme opp en gang. Fiskeburgere osv er også enkelt for de kan stekes kjapt eller varmes i mikroovnen

Og for all del: Kjøp deg litt Fjordland hvis du rett og slett ikke orker i det hele tatt. De har flere retter som er nokså sunne, både middagsretter og supper. Lykke til !

Skrevet

Hvis du finner noen enkle oppskrifter på mat du kan like, f.eks. kjøttsaus til spaghetti, ovnsbakt fisk med grønnsaker og kyllingwok, kan du begynne med å lage disse noen ganger etter oppskrift til du føler deg trygg på dem. Etter hvert kan du begynne å eksperimentere mer ved å prøve andre typer grønnsaker, sauser eller tilbehør. Man må rett og slett bare tørre å prøve og feile litt :)

Man dør ikke av å bare spise brødskiver så lenge man varierer pålegget litt, men så utrolig kjedelig det må være å bare spise brød!

Anonym poster: f40b515e414782fdb093faa72ea30d14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...