AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Familien spiste bare brødskiver og det er sånn jeg også gjør. Hver uke, hele året. Kjente at jeg ble litt trist. Jeg liker heller ikke å lage mat. Alt har stoppet opp. Får jeg nok næringsstoffer i meg liksom? Det ser så lett ut når han lager middagene sine, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Anonym poster: d84adc63f5cad5a8bea46e527c2dae6d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Hvor er det det butter imot? Kunnskap, inspirasjon eller tid? Hvis du tenker gjennom det så er det lettere å finne ut hvordan du skal gripe det an! Anonym poster: ba9f7cf900c743c0227065ce7763022e
Gjest Bell Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Finn deg et par enkle og smakfulle småretter du kan lage deg til middag eller kvelds og begynn der! Du trenger jo ikke spise varm middag 7 ganger i uken heller så lenge du får i deg litt variert! Hva med omelett med feks skinke og grønnsaker (eller andre ting du liker!) ? En enkel salat med en form for kjøtt i ? Wraps er enkelt og digg! Orker du ikke å steke og koke så finnes det omelettskinke o.l i butikken som du ikke trenger varme opp en gang. Fiskeburgere osv er også enkelt for de kan stekes kjapt eller varmes i mikroovnen Og for all del: Kjøp deg litt Fjordland hvis du rett og slett ikke orker i det hele tatt. De har flere retter som er nokså sunne, både middagsretter og supper. Lykke til !
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Hvis du finner noen enkle oppskrifter på mat du kan like, f.eks. kjøttsaus til spaghetti, ovnsbakt fisk med grønnsaker og kyllingwok, kan du begynne med å lage disse noen ganger etter oppskrift til du føler deg trygg på dem. Etter hvert kan du begynne å eksperimentere mer ved å prøve andre typer grønnsaker, sauser eller tilbehør. Man må rett og slett bare tørre å prøve og feile litt Man dør ikke av å bare spise brødskiver så lenge man varierer pålegget litt, men så utrolig kjedelig det må være å bare spise brød! Anonym poster: f40b515e414782fdb093faa72ea30d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå