Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nylig dumpa av kjæresten, noe som selvfølgelig er veldig vondt. Sliter litt med hvordan jeg skal forholde meg til han nå. Han har oppsøkt meg, jeg åpnet ikke døra,ringt og sendt meg melding om hvor mye jeg fortsatt betyr, jeg har ikke svart.

Hele meg vil bare høre stemmen hans, snakke med han, holde rundt han.

Aner ikke hvor vi står nå, i forhold til kontakt. Jeg vil prøve å aldri snakke med han igjen, men tviler jeg klarer. Litt som straff kanskje, du dumpa meg og nå skal du få merke hvordan det er å aldri se meg igjen... Både lei meg og sint.

Dere andre som har opplevd brudd,( hvor dere ikke har bodd sammen og har barn og forpliktelser sammen) hvordan har dere hatt det i forhold til kontakt med eksen? Spesielt sånn i den aller første tiden etter bruddet? Hvor land tid tok det før dere prata sammen igjen? Silent treatment eller ikke? Er det dumt av meg å ikke svare i det hele tatt?

Selv om jeg ikke vil prate med han, så er alt jeg vil at han skal ta kontakt. ønsker så veldig at han skal savne meg og vise det... vil egentlig bare ha han tilbake :(

Anonym poster: 2578450f9c5b12b8bc8dbf60550c4327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silent treatment er det verste du kan gjøre mot noen som er glad i deg.

For han bryr seg om deg når han oppsøker deg slik han gjør.

Ta litt tid for deg selv, men snakk med ham, og si fra hvis du ikke ønsker noe mer kontakt. Ikke alle greier å være venner med en man egentlig vil være kjæreste med, men si fra - uansett.

Skrevet

føler bare han fortjener silent treatment, han som har gjort meg så vondt. Fortjener dårlig samvittighet. Samtidig elsker jeg han og er livredd for at min stillhet driver han lenger bort :S

TS

Skrevet

Han har allerede gjort det slutt med deg. Skjønner ikke hvorfor du er redd for å drive ham bort? Han er allerede borte.

• Liker 1
Skrevet

det at han dumper deg for så å ville ha masse kontakt med deg er bare teit. skjedde det samme med meg. hvis du vil prøve å komme over ham, og du vet at du ikke vil bli sammen med ham igjen, så prøv å ha så lite kontakt som mulig. selv føler jeg alltid at det har gått oppover for meg når vi ikke har snakket sammen. men av og til tar han kontakt og da faller jeg ned igjen og bryter litt sammen. har nå forstått at det beste for meg er å ikke ha kontakt, og det er for at jeg kan komme meg over følelsene for ham.

Skrevet

Ble nylig dumpa av kjæresten, noe som selvfølgelig er veldig vondt. Sliter litt med hvordan jeg skal forholde meg til han nå. Han har oppsøkt meg, jeg åpnet ikke døra,ringt og sendt meg melding om hvor mye jeg fortsatt betyr, jeg har ikke svart.

Hele meg vil bare høre stemmen hans, snakke med han, holde rundt han.

Aner ikke hvor vi står nå, i forhold til kontakt. Jeg vil prøve å aldri snakke med han igjen, men tviler jeg klarer. Litt som straff kanskje, du dumpa meg og nå skal du få merke hvordan det er å aldri se meg igjen... Både lei meg og sint.

Dere andre som har opplevd brudd,( hvor dere ikke har bodd sammen og har barn og forpliktelser sammen) hvordan har dere hatt det i forhold til kontakt med eksen? Spesielt sånn i den aller første tiden etter bruddet? Hvor land tid tok det før dere prata sammen igjen? Silent treatment eller ikke? Er det dumt av meg å ikke svare i det hele tatt?

Selv om jeg ikke vil prate med han, så er alt jeg vil at han skal ta kontakt. ønsker så veldig at han skal savne meg og vise det... vil egentlig bare ha han tilbake :(

Jeg forstår veldig godt at du ike vil snakke mer med han. Jeg er også sånn, jeg vil bare gå videre.

Jeg forstår også at du vil "straffe" han ved å ikke ha kontakt, det er normalt å føle sånt når man er såret.

Jeg ee i samme situasjon nå, bare med barn. Og jeg har sagt at vi ikke skal ha kontakt utover det som er nødvendig for barna. Dette er mest fordi bruddet var stygt og inkluderte en tredjepart, så jeg ser meg nødt til å ha et forhold til han uten å være bitter, og da trenger jeg at vi ikke har særlig kontakt. Dette går sikkert over ettersom tiden går, men akkurat nå er det for friskt i minne hvprdan han behandlet meg.

Anonym poster: 20c48ed96aad8e36126023b07dcebd34

Skrevet

denne metoden du driver med naa er jo den som blir anbelfalt hvis du vil ha exsen tilbake ogsaa. han maa faa kjenne paa hvor mye han faktisk savner deg. hvis du hadde snakket masse med han etter at han dumpet deg ville han aldri blitt saa desperat etter deg igjen.

Anonym poster: 1749f20e2f020e00709c47ca29f7585c

Skrevet

Vel, en uke er gått siden bruddet. Og han ignorerer meg totalt. og jeg ignorerer han. Vi snakker ikke sammen, selv om alt jeg vil er å høre noe, hva som helst. Han er konstant på skype da, der vi pleide å snakke. Han var ikke så mye pålogga før, får meg til å tro at han håper jeg skal si noe. Logger av og på.

Vet ikke hva jeg skal tro... Kanskje vi begge to prøver ut den metoden!

TS

Skrevet

Kan jo hende at han vil at du skal ta kontakt også ja. Mulig han angrer og ikke tør å si noe før han vet hva du tenker og føler.

Men dette er bare spekulasjoner fra min side. Kan like godt være at han tenker at han ga opp kontakten fordi du aldri svarer og logger ut og inn av skype fordi han ser etter noen der.

Skrevet

hvis han slo opp med deg så synes jeg han må være den som tar opp kontakten igjen også, ellers blir du nok bare oppfattet som masete.

og det er vel mere sannsynlig han har møtt noen andre han snakker med på skype en at han sitter der å venter på at du skal snakke med han?

Skrevet

Jeg klarte ikke mer stillhet, og tok kontakt. Vi snakka en del over sms, men jeg blir ikke klokere. Er fortsatt mye jeg vil ha svar på. F.eks hvorfor alle følelser bare forsvant over natta, hvorfor han ga opp osv.

Fikk avtalt at vi skal møtes for å snakke, er på mange måter lettere når man treffes og ingen kan rømme unna + at jeg dør etter å se han. Men nå er jeg veldig usikker :S Orker jeg egentlig møte han, tror jeg ender skuffa, da jeg ser for meg at han skal se meg og få tilbake gamle følelser.

Noe som garantert ikke skjer. Blir som å se han gå fra meg, igjen... Vet ikke om jeg skal avlyse, eller om jeg kommer til å angre på det. Vanskelig valg!

TS

Gjest annemor30
Skrevet

Hvis det er svar du ønsker så er det vel lurt og bite tennene sammen og snakke med fyren? Ønsker du ikke svar: avlys og gå videre med livet ditt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...