Gå til innhold

Fine festkjoler/julebordkjoler til gravide - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på alle reklamer at det liksom skal være så fine festkjoler hos mamalicious, men ser ikke en eneste julebordfin kjole her jeg, kun hverdagskjoler. Noen med gode tips til nettsider med fine gravidkjoler? Bor ikke i byen, så må handle på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en fin kjole på Noa Noa som gravid i sommer, det er jo ikke mammatøy, men har synes de har god passform og utvalg!:)

Skrevet

Jeg har sett mangen fine gravid kjoler på asos.com.

Skrevet

Jeg kjøpte en fantastisk fin mammakjole på asos.com da jeg var gravid.

Gjest pysepusen
Skrevet

På nelly.com har de kjoler fra Mama-Licious, de liker jeg godt :)

Skrevet

Nå er ikke dette en kjole for gravide, men tror dere denne kunne passet med en gravidmage likevel?

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/little-mistress-1053/trim-waist-maxi-dress-600436-286/

Jeg har ikke funnet et eneste mammakjole som er virkelig fin og pyntelig, noe som er trist, for vi gravide skal jo også kunne pynte oss i julesesongen. Denne kjoler synes jeg var nydelig, og jeg tenker det er bra at den har stretch i ryggen.

Skrevet

Supert tips med asos, takk for det! Der var det skummelt mye fint...

Skrevet

Nå er ikke dette en kjole for gravide, men tror dere denne kunne passet med en gravidmage likevel?

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/little-mistress-1053/trim-waist-maxi-dress-600436-286/

Jeg har ikke funnet et eneste mammakjole som er virkelig fin og pyntelig, noe som er trist, for vi gravide skal jo også kunne pynte oss i julesesongen. Denne kjoler synes jeg var nydelig, og jeg tenker det er bra at den har stretch i ryggen.

Syns den var kjempefin. Det kommer an på hvor mye vidde det er i underskjørtet og hvor stor du tror du er til når du skal bruke den.

Det var iallfall det som var mitt problem når gikk gravid. At underkjolen var for trang. :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...