Gå til innhold

Hadde du tatt han/hun tilbake hvis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....eksen din hadde rotet/hatt sex med noen andre mens det var slutt mellom dere? Hadde dere godtatt det, eller mistet lysten på å bli sammen med han/hun igjen?

Har det noe å si for deg hvor fort det hadde skjedd etter bruddet?

Anonym poster: 58ef091088b06d9acdf7fd18beb62e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that.

Anonym poster: 0487b20b576c7c062e7bc83688664bfe

Skrevet

Been there, done that.

Anonym poster: 0487b20b576c7c062e7bc83688664bfe

Og det vil si?

Gjest Wanderlust
Skrevet

Kommer helt an på hvor lenge det var siden vi slo opp, og ja, hvor lenge etter bruddet det skjedde. Han hadde jo ikke gjort noe galt i og for seg, men jeg hadde nok fått litt avsmak hvis det skjedde raskt etter bruddet og spørsmålet om å bli sammen igjen raskt kom opp igjen.

• Liker 1
Gjest foremma
Skrevet

Er det slutt, så er det slutt. Men en eks er alltid en eks for en grunn.

Skrevet

Det hadde helt klart hatt noe å si hvor lenge det var siden bruddet, og hvor lang tid det tok før det kom på tale å bli sammen igjen.

Skrevet

Hva syns folk er uakseptabelt da? En mnd, en dag, ei uke?

Gjest Memories
Skrevet

Det kommer an på hvor lenge man har vært sammen og hvor seriøst forholdet var. Jeg ville nok satt pris på at han hadde ventet en måned eller noe før han hev seg til sengs med ei ny ei. Handler jo om respekt for hverandre, selv om det er slutt. Hadde han begynt med andre noen dager eller en uke etter bruddet hadde jeg tenkt at jeg sikkert ikke hadde betydd så mye likevel, og han hadde gjort det helt uaktuelt for meg å vurdert å bli sammen igjen.

Skrevet (endret)

For litt over 2mnd siden ble det slutt med meg og typen min, men han hadde vel vært "singel" i hodet og med følelser i lang tid..

Og jeg vet at han har drevet med flere etter det ble slutt, og nå tror jeg han driver på med ei som han helt sikkert blir sammen med snart.

For bare noen dager siden hadde det her omtrent ødelagt meg, og ja jeg kunne ha tatt han tilbake.

Men nå.. Nå gidder jeg ikke ha noe med idioten å gjøre :ler:

Vi har hatt dårlige tider, hele 2012 var dårlig, han gjorde pent lite for å hjelpe meg med å komme opp igjen og gjorde ingenting for å redde forholdet, så jeg ga jo selv mer opp.

Pga det og mange andre ting så vil jeg ikke lenger bli sammen med han igjen! Endelig har jeg bra dager og innser at jeg fortjener mye bedre, og det får bare gå som det går med han :)

Men ja, hadde jeg fortsatt ville hatt han, så hadde jeg tatt han tilbake uten problem selv om han hadde drevet med andre. Men det kan jo hende man må rote litt borti andre før man innser at man kanskje hadde det bra med den man var sammen med vet du.

Endret av Minttu
Skrevet

Jeg hadde nok klart å være med han igjen men hadde helt klart tenkt mye på hvem (og hvor hihi) han hadde vært med i mellomtiden. Samtidig vil det nok ikke bety noe følelsesmessig, er vi ikke sammen har jeg ikke noe med det.

Hvor lenge man bør vente kommer litt an på.

Skrevet

Ok, for å ta mitt tilfelle da.

Jeg hadde en ONS en mnd etter det ble slutt, jeg var full og dum og det er ingen unnskyldning men jeg ANGRER! og eg tror at når ting ligger litt mer til rette for det så kommer jeg og eksen til å finne litt tilbake til hverandre, MEN jeg trooor ikke han kommer til å godta denne ONSen. Og det er så bortkasta! Jeg fikk ingenting ut av det, og kunne gjort mye for å tatt det tilbake. Jeg føler det var helt feil, skittent. Som om jeg har vært utro.

Skrevet

Ok, for å ta mitt tilfelle da.

Jeg hadde en ONS en mnd etter det ble slutt, jeg var full og dum og det er ingen unnskyldning men jeg ANGRER! og eg tror at når ting ligger litt mer til rette for det så kommer jeg og eksen til å finne litt tilbake til hverandre, MEN jeg trooor ikke han kommer til å godta denne ONSen. Og det er så bortkasta! Jeg fikk ingenting ut av det, og kunne gjort mye for å tatt det tilbake. Jeg føler det var helt feil, skittent. Som om jeg har vært utro.

Hvor lenge er det siden det ble slutt med deg og eksen din?

Skrevet

Hvor lenge er det siden det ble slutt med deg og eksen din?

3 mnd.

Skrevet

En time cirka.

Anonym poster: cc7321c280a6356687fd2366a398a8e4

Skrevet

for meg : ett år. gjensidig!

Skrevet

Kommer an på hvor lang tid etter det var slutt.

Men ser ikke helt poenget å gå tilbake til en eks i utgangspunktet; dersom det ikke ble slutt pga helt ekstraordinære årsaker...

Skrevet

Grunnen til at jeg tror at vi kommer til å finne tilbake til hverandre er at vi begge gikk gjennom ting som gjorde det ganske umulig for oss å fungere i ett forhold, vi var bare ikke klar for det. Men jeg elsker ham fortsatt og ser ikke for meg fremtiden uten han. selvfølgelig, vi har minimal kontakt nå og det kan være at han ikke vil, men uansett så tror jeg dette blir dealbreaker for ham desverre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...