Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei. Så sinnsykt lei av å ikke ha kommet over eksen min ennå. Det har gått noen år nå, og vi har verken barn eller var gift, så det burde skje snart.

Heldigvis vil jeg ikke ha han tilbake (om muligheten kommer opp) men jeg savner de gode tidene vi hadde sammen. Og jeg er bitter fordi han forlot meg for en annen dame. Vi har ikke snakket siden bruddet, så jeg har ikke fått noe svar på hvorfor ting ble som det ble og det er også en grunn tror jeg. Å leve i uvisshet på hvorfor noen velger å være utro.

Vil gjerne høre fra andre i samme situasjon, eller om noen har noen tips til meg. Jeg har av og til sjekket facebooken, men er også redd for at det nye paret skal kalle meg en stalker på grunn av dette. Jeg ville ikke bli sett på som en gærn, kjærlighetssyk dame.

Føler også slik litt ekstra idag fordi det er nå gått over 6 måneder siden forrige gang jeg datet noen og er ensom. Da går tankene alltid tilbake..

Videoannonse
Annonse
Gjest tarandus
Skrevet

Blokker begge to på facebook, så du ikke kan snoke?

• Liker 1
Skrevet

Litt o t men, trodde ikke det var mulig se hvem som sjekker facebooken ens jeg. Hvordan går jeg frem for å se hvem som har sjekket den?

Caty

Skrevet

Finn deg en ny! Beste medisin for å innse at livet går videre, ofte til det bedre.

Anonym poster: 19e4bb1f8abc82a2c16bc72aedecd054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...