Gjest Beate Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Hei.. Jeg slo opp med xen for trøye to måneder siden. Hittil har jeg klart meg relativt bra, mens han har prøvd å gjøre alt for å få meg tilbake. Nå er jeg plutselig i kjempe stuss...Alt ser plutselig ut som bagateller, og jeg savner han stort(tror jeg,) Klarer ikke skille mellom savnet etter han, eller om det bare er savnet etter NOEN. Trodde ting ville bli klarere etterhvert som tiden gikk, men så går det andre veien... Vet egentlig ikke hva jeg skal spørre om, men er det flere som føler/har opplevd det samme? Hva skjedde?
Hapa Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Vi mennesker er skapt slik at de dårlige minnene viskes ut etter hvert. Det er mange som har opplevd akkurat det du beskriver der. Man slår opp med kjæresten, men etter en stund så "glemmer" man liksom grunnene til at man slo opp, hvis du skjønner hva jeg mener. Det er de gode minnene som står igjen og man husker ting som bedre enn de i realiteten var der mens det sto på. Du bør tenke deg veldig nøye om før du eventuelt blir sammen med ham igjen, for da tar det antageligvis ikke lang tid før de negative følelsene kommer fram igjen.... Det er mange som har begått den feilen, inkludert meg selv... 1
Pene sko... Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Vet egentlig ikke hva jeg skal spørre om, men er det flere som føler/har opplevd det samme? Hva skjedde? Jeg har opplevd dette før. Da tar jeg meg en runk. Om jeg fremdeles savner henne etter orgasmen, så er det fremdeles følelser der innbiller jeg meg. Om ikke, så var jeg bare seksuelt frustrert der og da. Endret 23. oktober 2012 av Pene sko... 2
Gjest Beate Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Takk for svar! Det er godt å få banket inn litt vett og erfaringer fra andre. Tenkte at nå var det verste over, men det ser ut som det er nå det begynner for min del..
Gjest Caroline55 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, enig med Hapa. Følelser er dynamiske og ustabile - Dessverre. Lytt til fornuften, ikke hjertet. Finn deg en mann som du aldri kunne vurdert å slå opp med engang
I Grosny Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Hvorfor slo du opp? Er det ikke den mannen du ønsker å få barn med? Ønsker du ikke å leve hele livet og dø med han? Eller var det bare en misforståelse? Hvis du ser 15 år fram i tid, hva tror du er riktig avgjørelse nå? 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Er det noen "grunn" til at du slo opp? (Utroskap e.l) Hvis det ikke er noen grunn til det annet en følelsene dine, og du har "fått tilbake" følelsene nå ser jeg ingen grunn til ikke å bli sammen med han igjen. Anonym poster: 41f788afe212eba46c860482bdc47303
Gjest beate Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Lang historie som er vanskelig å forklare, men vi var oppi en veldig unormal og vanskelig situasjon. Istedefor å støtte meg, ble det krangling, mange stygge ord og lite fokus på hveandre over lengre tid. Tilslutt ga jeg rett og slett opp, å synes det var deilig å være alene. Men følelsene har alltid vært der å det gjør det vanskelig. Han påstår nå at han ser alle feil og at det er lett å innse når man først har mistet det. Men mener han det virkelig? Og var dette et engangstilfelle, eller er dette bare slik han takler vanskelige situasjoner?? kommer jeg til å angre mer på å gi han en sjangse, enn å ikke gi han det? Tanker/spm som svirrer rundt..
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg ble brutalt dumpet for et halvt år siden. Jeg vet at forholdet ikke hadde vært bra på lenge og slet enormt på meg. Trengte komme meg vekk jeg og så jeg tok det ganske bra å sto p med mitt. Jeg var selvsagt redd, sint, motivert for å klare meg bra. Svinget vel mellom hele følelses-spekteret. Jeg var aldri sikker på om jeg ville hatt h*n tilbake om jeg kunne fått det. Vet det var litt sånn "man vil ha det man ikke får". Så skjedde det noe nå siste ukene. Jeg ble fyllt med en ufattelig sorg og tomhet. Et voldsomt savn. Jeg går med klump i halsen dagen lang. Sliter med å holde tilbake tårene hele tiden og greier det ikke når jeg er alene. Dette gjør så vondt. Jeg husker og hva vi hadde sammen når det var bra. Jeg vet alt om det som beskrives her om at etterhvert husker man det og at det er falskt. Jeg husker faktisk det som var dårlig og så dette stemmer ikke for meg. Mange finner sammen igjen. Det kommer ann på mange ting og hvert par er unikt. Kommer ann på hvorfor det ble slutt og om en kan løse problemene som var om man prøver på nytt. Det er en overfladisk holdning mange her inne har at "en ex er en ex". Det er ingen absolutt sannhet fordi. Jeg kommer aldri til å få mitt livs kjærlighet tilbake dog.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Sitter oppi det nå. Her var det "vi" som gjorde det slutt, og sakte men sikkert har jeg glemt alle grunnene. Men jeg tror han har gått videre og det er utrolig vondt. Anonym poster: aa2d636f871523f120b01b7081ab31c4
Gjest beate Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg ble brutalt dumpet for et halvt år siden. Jeg vet at forholdet ikke hadde vært bra på lenge og slet enormt på meg. Trengte komme meg vekk jeg og så jeg tok det ganske bra å sto p med mitt. Jeg var selvsagt redd, sint, motivert for å klare meg bra. Svinget vel mellom hele følelses-spekteret. Jeg var aldri sikker på om jeg ville hatt h*n tilbake om jeg kunne fått det. Vet det var litt sånn "man vil ha det man ikke får". Så skjedde det noe nå siste ukene. Jeg ble fyllt med en ufattelig sorg og tomhet. Et voldsomt savn. Jeg går med klump i halsen dagen lang. Sliter med å holde tilbake tårene hele tiden og greier det ikke når jeg er alene. Dette gjør så vondt. Jeg husker og hva vi hadde sammen når det var bra. Jeg vet alt om det som beskrives her om at etterhvert husker man det og at det er falskt. Jeg husker faktisk det som var dårlig og så dette stemmer ikke for meg. Mange finner sammen igjen. Det kommer ann på mange ting og hvert par er unikt. Kommer ann på hvorfor det ble slutt og om en kan løse problemene som var om man prøver på nytt. Det er en overfladisk holdning mange her inne har at "en ex er en ex". Det er ingen absolutt sannhet fordi. Jeg kommer aldri til å få mitt livs kjærlighet tilbake dog. Hm.. vondt å høre. Hvis det er noe trøst, så håper og tror jeg at det finnes flere en "En" av den store kjærligheten... Ting er ofte mer svart hvit, når man ikke har vært, eller står i situasjonen selv. Og som du sier: alle forhold er unik, så selv om, xen var og forble en x for en annen, betyr ikke det at det er det riktige for alle. Kan ikke si jeg ble så mye klokere av dette, men det er en mager trøst å vite at jeg ikke er alene.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Prøv på nytt. Du vil angre hele livet hvis du ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Er der selv nå, han/vi gjorde det slutt for litt over et halvt år siden. Nå sier han at han savner meg og angrer på at han ikke ville prøve videre med meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre :/ Har savnet han hele tiden det har vært slutt, men har også innsett mange ting som ikke funka(mange løyner blandt annet), og er usikker på om han kan klare å være ærlig med meg om vi prøver på nytt.. Huff er en kjip situasjon å bli satt i den posisjonen. Anonym poster: d1f328098031f1658e4f4e84290df08c
Gjest winston Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Vi mennesker er skapt slik at de dårlige minnene viskes ut etter hvert. Det er mange som har opplevd akkurat det du beskriver der. Man slår opp med kjæresten, men etter en stund så "glemmer" man liksom grunnene til at man slo opp, hvis du skjønner hva jeg mener. Det er de gode minnene som står igjen og man husker ting som bedre enn de i realiteten var der mens det sto på. Du bør tenke deg veldig nøye om før du eventuelt blir sammen med ham igjen, for da tar det antageligvis ikke lang tid før de negative følelsene kommer fram igjen.... Det er mange som har begått den feilen, inkludert meg selv... Dette er veldig sant. Jeg er der nå, og må stadig minne meg på dette.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #15 Skrevet 24. oktober 2012 Sikker på at han vil ha deg tilbake igjen da? Også noe å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå