AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg synes det virker i flere debatter som om kvinner forventer seg at mannfolk alltid skal være den som tar initiativet og tar kontakt. En kvinnes jobb, i forhold til å opprette kontakt, består bare i å si, "ja" eller "nei", når han spør om dere skal bli bedre kjent, evt. når han spør, "gjør det noe om jeg setter meg her?". Har kvinner så dårlig selvtillit og er kvinner så innsnevret i et kjønnsrollemønster at de ikke tør å gå bort til en fremmed kar og spørre han hvem han er, om han har lyst til å bli bedre kjent med deg, osv? Har du (kvinne) noensinne tatt kontakt med en fremmed person, enten ute eller over nett? Hvis ikke, hvorfor ikke? Anonym poster: 4ca5f854cebb232423f32bd1cf5393c4 1
Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Når jeg drar ut på byen er det ikke for å sjekke eller bli sjekket opp, men fordi jeg vil ha det kult med venner. Da jeg var singel foretrakk jeg å heller flørte med gutter jeg kjente litt fra før av fordi jeg var interessert i dem. Men var ikke noe i veien for at jeg selv tok initiativet. Jeg personlig har aldri vært interessert i ONS, og det er ingen hemmelighet at så mange gutter(og joda, kvinner også) ute på byen vil ha det. Derfor holdt jeg meg unna å sjekke opp gutter på akkurat den arenaen. Med gutter jeg faktisk kjenner i større eller mindre grad fra før av, så vil de være lettere å vise min interesse for.
Eiil Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Gitt flørtende blikk og fått det samme tilbake? Teller det? ^^ Slik det skjedde mellom meg og min nåværende samboer..
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Gitt flørtende blikk og fått det samme tilbake? Teller det? ^^ Slik det skjedde mellom meg og min nåværende samboer.. Ingen av dere som pratet med hverandre altså? Hvis det var det, hvem var det som tok den første (muntlige) kontakten? Han? Hvorfor ikke du? Anonym poster: 4ca5f854cebb232423f32bd1cf5393c4
Sporty93 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Ikke noe jeg har gjort ofte, vanligvis drar jeg på byen for å danse og ha det gøy med venninner, men det har hendt. Jeg er faktisk sammen med en herlig type jeg sjekket opp på byen! Har aldri vært så tiltrukket av en person før… merkelig det der med kjemi 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Ikke noe jeg har gjort ofte, vanligvis drar jeg på byen for å danse og ha det gøy med venninner, men det har hendt. Jeg er faktisk sammen med en herlig type jeg sjekket opp på byen! Har aldri vært så tiltrukket av en person før… merkelig det der med kjemi Vel, i så fall kler brukernavnet ditt deg Det synes jeg var tøft gjort! Anonym poster: 4ca5f854cebb232423f32bd1cf5393c4 3
Gjest Frk. Navy Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, jeg har gått bort til en fyr jeg syns er kjekk og insjet på å bli kjent. har i grunn vært vellykket hver gang, men foretrekker at de tar kontakt selvom. Akkurat nå er jeg singel og ikke ute etter ONS. Da er i grunn ikke byn et sted jeg foretrekker å bli kjent med menn, da de fleste man finner her ofte bare er ute etter sex.
Sporty93 Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Vel, i så fall kler brukernavnet ditt deg Det synes jeg var tøft gjort! Anonym poster: 4ca5f854cebb232423f32bd1cf5393c4 hehe, joa Jeg har vært igjennom en del tøffe år med mye sykdom og "dritt", så jeg bestemte meg for at NÅ var det på tide å begynne å leve litt igjen. Livet blir tross alt ikke mer spennende eller moro enn man gjør det til selv… så jeg kastet meg ut i det , bokstavelig talt, med fallskjerm- og strikkhopp. Jeg orker ikke å gå rundt å konstant bekymre meg for hva alle andre måtte tenke og mene om meg.. Så jeg danser og sjekker opp gutter (om det er det jeg vill). Jeg er også så «heldig» at jeg ikke trenger å drikke for å ha det gøy og slippe meg løs på «dansegulvet», så jeg er vanligvis edru når jeg er på byen (mye penger spart der ) 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 (mye penger spart der ) Hakket lettere å sjekke opp når man selv er edru og de andre har fått i seg litt. Anonym poster: 884e9def1f1ea6826f9d8417420f2fd1 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, det har jeg gjort flere ganger. Utrolig hva en øl eller fem kan gjøre med selvtilliten Jeg var alt for sjenert til å sjekke opp noen edru, men jeg forventet heller ikke at noen skulle komme bort til meg.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Har sjekket opp en. Men jeg visste hvem han var fra før av, fordi han er i slekt med en en kjente. De er prikk like Anonym poster: 36d3c2199e0a0e1f3979aedbf2aab9e2
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har alltid foretrukket å være den som sjekker opp. Helst ikke på byen, men edru og på dagtid. Da er nervøsiteten verre og det gir større adrenalinkick. :gjeiper: 2
makkapakka Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 ja i bøtter og spann.. er ikke vanskelig i heletatt. 1
Gjest ols1 Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, det har jeg opp til flere ganger. 1
Gjest Nanna87 Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Selvfølgelig;) Og det ble napp! Anbefales på det sterkeste.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. oktober 2012 #16 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) JA DET HAR JEG! Så en jeg måtte ha og han fikk jeg, men vi er ikke sammen lenger. Jeg gikk bort til han å sa "Du er min, det er ikke noe jeg er villig til å diskutere" hahaha, neida, jeg sa ikke det. Endret 23. oktober 2012 av Evilposelos 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #17 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg gikk bort til han å sa "Du er min, det er ikke noe jeg er villig til å diskutere" Ble sjekket opp for noen uker siden av en jente som kom bort til meg, neide og spurte "kan jeg få lov til å sjekke deg opp?" Ikke lyst til at hun skal vite brukernavnet mitt så tar denne på anonym. Anonym poster: 884e9def1f1ea6826f9d8417420f2fd1 2
Petra75 Skrevet 24. oktober 2012 #18 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, det gjør jeg stadig vekk. Har ubesvikelig tro på egen sjarm etter en øl eller to. Er langt fra alltid det blir napp, men stort sett får jeg en hyggelig prat om ikke annet 2
Gjest Gunfreak Skrevet 24. oktober 2012 #19 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har alltid foretrukket å være den som sjekker opp. Helst ikke på byen, men edru og på dagtid. Da er nervøsiteten verre og det gir større adrenalinkick. :gjeiper: Hvordan gjør du det?
Gjest Chloè Skrevet 24. oktober 2012 #20 Skrevet 24. oktober 2012 sjekke å sjekke. Det nærmeste jeg kommer er å spørre om det er ledig rett ved siden av han, selv om halve rommet er tomt, eller bare stiller meg rett ved siden av en jeg syns er kjekk i baren. Han ser ved siden av seg,smiler å sier noe fint. Funker hver gang. Ellers så har jeg faktisk aldri opplevd den "herregud så kjekk han var,han må jeg ha", eller så hadde jeg sikkert ikke vært så lat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå