Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en fantastisk kjæreste, som er snill, ærlig, flink til å lage mat, ta ansvar, morsom og utrolig avslappende å være med. Vi har vært sammen i ett år og 6 måneder. 13 av disse månedene har vi hatt avstandsforhold, men i juli flyttet vi sammen. Men før vi flyttet sammen begynte jeg å føle at ting ikke var det samme. Men jeg håpte at det gikk over og det gikk litt over. Alle vennene mine sier han er en sinsykt bra gutt, at vi kommer til å være sammen for alltid. Familien min kommer også godt overens med han, spesielt min ti år yngre lillebror. I ca to månder nå har den ubekvme følelsen kommet tilbake, og jeg venter på at den skal forsvinne, men det skjer liksom ikke. Livet har blitt litt kjedeligere, og dagene ensformige! Prøver og gjøre ting sammen, men det skjer så mye annet, ellers så er en av oss for slitne! Og i det siste har jeg tilbringt mer tid med familie og venner enn han. Vi har heller ikke at samleie på ca 4 uker fordi jeg ikke har følt for det, har føkt meg litt ubekvem på den biten.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler jwg står fast og at uansett hva jeg gjør vil noen bli såret.

Han er min første kjæreste! Derfor føler jeg dette blir ekstra vanskelig. Bosituasjonen er også vanskelig, etter ett evt brudd har vi fortsatt leiligheten i 3mnd.

Er også redd for hvordan det blir uten han!

Vi har snakket litt om det, men ikke så detaljert!

Så spørsmålet er vil disse følelsene gå over? Hva skal jeg gjøre hvis ikke?

Anonym poster: 800b88e1a2123f1294b30dc6aa5e7b8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null sex så tidlig i forholdet høres virkelig ikke bra ut, spør du meg.

Skrevet

Høres ut som om dere er unge. Bare å gi opp om dere sliter allerede nå. Samfunnet er blitt slik. Ingen vits i å prøve uten stormforelskelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...