Gå til innhold

Indre og ytre kjønnslepper synes..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mine indre og ytre kjønnslepper syns (samtidig)...og jeg synes ikke det er noe særlig.. Er det flere som har det på denne måten? Hva synes dere gutter/menn/jenter/kvinner om dette...å "se innmaten" til jenta imellom de ytre kjønnsleppene..altså de indre synes mellom de ytre....? Er det veldig unormalt..?..

Har kjæreste, han har ikke kommentert det. (men han har ikke sett meg glatt-barbert)..

Videoannonse
Annonse
Gjest Kinga
Skrevet

Jenta mi, når du inntar horisontalen og han stikker hodet sitt mellom bena dine, får han med seg akkurat hvor mye "innmaten" din viser, glatt eller ei.

Sannsynligvis har han sett et sånt kvinnekjønn før, da det er helt normalt med indre kjønnslepper som stikker utenfor/synes mellom de ytre. Sannsynligvis synes han også at du er dritlekker og sexy akkurat slik du er; det er vel noen av grunnene til at han er kjæresten din og du hans.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror da det er nokså vanlig at man kan se de indre kjønnsleppene også, og som Vibeke sier når du spriker og der skal kose dere sammen vil ha se alt og vi menn elsker nettopp det. Vi tenner jo langt mer på det visuelle en kvinner gjør.

Dette skal du ikke bekymre deg for i det hele tatt.

Hilsen en Mann.

• 18 år senere...
Skrevet
På 31.5.2002 den 1.49, Gjest Anonymous skrev:

Mine indre og ytre kjønnslepper syns (samtidig)...og jeg synes ikke det er noe særlig.. Er det flere som har det på denne måten? Hva synes dere gutter/menn/jenter/kvinner om dette...å "se innmaten" til jenta imellom de ytre kjønnsleppene..altså de indre synes mellom de ytre....? Er det veldig unormalt..?..

Har kjæreste, han har ikke kommentert det. (men han har ikke sett meg glatt-barbert)..

Det er jo helt vanlig. Samme med meg. Mest når jeg er kåt. De titter liksom litt mer frem når de svulmer og er våte. Jeg har inntrykk av at gutta synes det er sexy

Skrevet
2 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Det er jo helt vanlig. Samme med meg. Mest når jeg er kåt. De titter liksom litt mer frem når de svulmer og er våte. Jeg har inntrykk av at gutta synes det er sexy

Gammel tråd dette og ja.... da som nå så synes nok de fleste menn at ei deilig fitte hvor både de indre og ytre kjønnslepper er synlige er sexy og deilig. Glattbarbert eller ikke, men svulmende og våt - Jaaaa!!! 😋😘

• Liker 5
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
På 31.5.2002 den 1.49, Gjest Anonymous skrev:

Jeg har lyst på en gjennomtenkt og god begrunnelse på hvorfor du ikke syns det er noe særlig. Ikke for å være kjip eller sette deg fast, men har lyst å forstå dette. Hvorfor syns du det og hvordan kom du fram til det? 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hvorfor driver du på å grave opp haugamle tråder? Dette er jo en så gammel tråd at moren min kunne skrevet det omtrent.. Hva er vitsen? Har du så lite å gjøre på i dag?

Anonymkode: 74629...79b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Jeg har lyst på en gjennomtenkt og god begrunnelse på hvorfor du ikke syns det er noe særlig. Ikke for å være kjip eller sette deg fast, men har lyst å forstå dette. Hvorfor syns du det og hvordan kom du fram til det? 

Tror ikke du får noe svar fra TS. Tipper hun har modnet litt de siste 18 årene, og ikke lengre bekymrer seg for kjønnsleppene sine 😅

Anonymkode: b238f...172

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

‘Denne problemstillingen er det lenge siden jeg har lest om her på KG’, tenkte jeg umiddelbart. Så viser det seg at en gammel tråd er gravd fram. Verden går framover!

Anonymkode: 4354d...900

Skrevet
1 time siden, ToMan skrev:

Gammel tråd dette og ja.... da som nå så synes nok de fleste menn at ei deilig fitte hvor både de indre og ytre kjønnslepper er synlige er sexy og deilig. Glattbarbert eller ikke, men svulmende og våt - Jaaaa!!! 😋😘

Jeg barberer meg alltid. Vil ikke ha hår i maten. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Jeg barberer meg alltid. Vil ikke ha hår i maten. 

Hår i maten? For du spiser nemlig din egen mus, eller? 

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver du på å grave opp haugamle tråder? Dette er jo en så gammel tråd at moren min kunne skrevet det omtrent.. Hva er vitsen? Har du så lite å gjøre på i dag?

Det kan godt være at moren din Hr indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre, men jeg tror neppe det var hun som skrev den. Tipper det heller var en ung jente siden hun var bekymret for det. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hår i maten? For du spiser nemlig din egen mus, eller? 

Nei, men mange andre som smaker på den til tider. Og jeg smaker på andre. Vil ikke jeg ha hår i maten selv, så skal de jeg ligger med også slippe å få hår i maten. 
Det er samme prinsippet som å forlate toalettet slik du vil det skal være når du ankommer. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Det kan godt være at moren din Hr indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre, men jeg tror neppe det var hun som skrev den. Tipper det heller var en ung jente siden hun var bekymret for det. 

Men altså har du googlet "gamle tråder på seksualforum kvinneguiden" i dag? Har du bladd deg tilbake til 2002 i trådene her på forumet? Altså hva er greia di når du roter i så gamle greier? En underlig ting å gjøre...

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså har du googlet "gamle tråder på seksualforum kvinneguiden" i dag? Har du bladd deg tilbake til 2002 i trådene her på forumet? Altså hva er greia di når du roter i så gamle greier? En underlig ting å gjøre...

Litt for mye vin kanskje, kan finne på mye rart da.

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Wedding skrev:

Ja en får satse på at det er det hun "sørlandsjenta" har inntatt og at det er derfor mange gamle tråder blir dratt opp av hun. Det blir uansett sett på som noe merkelig bare🤔

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 13.6.2020 den 20.01, Wedding skrev:

Eller øl...

Anonymkode: e3d6b...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...