Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en fantastisk kjæreste, som er snill, ærlig, flink til å lage mat, ta ansvar, morsom og utrolig avslappende å være med. Vi har vært sammen i ett år og 6 måneder. 13 av disse månedene har vi hatt avstandsforhold, men i juli flyttet vi sammen. Men før vi flyttet sammen begynte jeg å føle at ting ikke var det samme. Men jeg håpte at det gikk over og vi flyttet sammen. Det gikk litt over, men så kom følelsen tilbake og vært her i ca 2 måneder. Vi har ikke hatt sex på kanskje seks uker fordi jeg ikke føler for det. Det er ikke noe jeg har lyst til.

Jeg begynner å tenke at dette forholdet begynner å gå mot slutten. Men jeg vil ikke såre ham siden er sinaykt glad i ham, men jeg føler meg ubekvem! Pluss det er vanskelig med bosituasjonen, det er 3 månders oppsigelse!

Så spørsmålet mitt er vel, vil det jeg føler gå over?

Hvis ikke, hva er den beste måten å gjøre dette på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han om det ? Kansje det er bedre og få snakket ut med han om det.

Og holde ting for seg selv er aldri bra....

Anonym poster: 4ac4aa18f47c3f0d8fcd91965e0396b2

• Liker 1
Skrevet

Du er "sinnsykt glad i han", men vil ikke ha sex og tenker at forholdet går mot slutten?

Dette er vel et ypperlig eksempel på kvinners komplette galskap.

• Liker 1
Skrevet

Spør han om åpent forhold?

Anonym poster: 2cfe551590289186200ae7d71ab1494d

Skrevet

Du er "sinnsykt glad i han", men vil ikke ha sex og tenker at forholdet går mot slutten?

Dette er vel et ypperlig eksempel på kvinners komplette galskap.

:) samme tenkte jeg. Her leser vi om kvinner som ønsker faste forhold, når de er inne i et, sitter de som på ei flåte mitt ute i havet og kjenner på forelskelsen, føler og grubler på om de fremdeles er forelsket. Enkelte er rett og slett helt ubrukelige i ethvert forhold, synd å si det, heldigvis finnes det mange ulike sorter.

Svaret til ts er derfor: du må gjøre noe selv hvis du føler at ting ikke går som du ønsker, kjærlighet krever ofte en liten innsats.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke bare snakke med han om det?

Anonym poster: b3ba8c5eb50c8663381fd4e6bb030300

Skrevet

Ikke tenk med hodet akkurat nå... tenk med hjertet :rodmer:

Anonym poster: 372559473b35d38eb3c10fbd96a68dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...