anónimo Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) En uhøytidelig tråd, inspirert av tråden om hva som gjør deg til kjærestemateriale. Jeg begynner: Jeg synes synd på meg selv når jeg har det vanskelig og har lett for å syte litt (jeg snapper imidlertid fort ut av det hvis noen sier i fra). Jeg er vimsete. Jeg kan være litt lat. Jeg er avhengig av internett. Jeg har humørsvinger. Jeg blir sjenert i store folkemengder. Jeg er veldig ambisiøs og har lett for å slite meg selv ut. Jeg sover veldig mye. Utseende: Jeg er litt blek og blir aldri skikkelig brun. Jeg har nesten alltid en kvise eller to. Håret mitt står til alle kanter når jeg våkner hver morgen. Jeg ser helt rævva ut på mine "innedager": slitt tights, stor slafsete genser, håret i en "dott" midt på hodet og usminket. Edit: Må legge til at... Familien min er utrolig sær!! Endret 23. oktober 2012 av anónimo 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Sliter med depresjoner, klarer ikke å gjøre noe ut av livet mitt og ganske egoistisk av natur. Tar denne på anonym, for målet er jo å lure noen på forumet til å bli sammen med meg uansett:P Anonym poster: 62ef9323275f5b4438786b2f21677709 10
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har opplevd kjærligheten. Dermed blir et forhold basert på bare, "jeg vil ikke være ensom" eller, "vi passer jo så godt i lag", bare tamt. Et forhold som ikke er basert på kjærlighet er meningsløst for meg. Anonym poster: 6e3e5f80fde0e78f138423f0538ccf98
Chloe- Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 En uhøytidelig tråd, inspirert av tråden om hva som gjør deg til kjærestemateriale. Jeg begynner: Jeg synes synd på meg selv når jeg har det vanskelig og har lett for å syte litt (jeg snapper imidlertid fort ut av det hvis noen sier i fra). Jeg er vimsete. Jeg kan være litt lat. Jeg er avhengig av internett. Jeg har humørsvinger. Jeg blir sjenert i store folkemengder. Jeg er veldig ambisiøs og har lett for å slite meg selv ut. Jeg sover veldig mye. Utseende: Jeg er litt blek og blir aldri skikkelig brun. Jeg har nesten alltid en kvise eller to. Håret mitt står til alle kanter når jeg våkner hver morgen. Jeg ser helt rævva ut på mine "innedager": slitt tights, stor slafsete genser, håret i en "dott" midt på hodet og usminket. Dette er jo meg. Absolutt alle punktene! Men jeg er i et flott forhold fordet da. 1
anónimo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Dette er jo meg. Absolutt alle punktene! Men jeg er i et flott forhold fordet da. Vittig! *Fnis* Jeg også, heldigvis Endret 23. oktober 2012 av anónimo 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Liker ikke barn. Anonym poster: a50ea63f291c6c6ebeb415369ae30b82 2
Gjest tarandus Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg kan ikke kjøre bil. Ikke flink til å lage mat. Blir lett stresset. Sykt kilen. Men jeg har greid få meg kjæreste likevel, altså! 1
Genesis Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er altfor kresen, generelt lat og giddalaus, men lider allikevel av storhetstanker og ekstrem narsissisme. 3
meesah Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Først og fremst fordi jeg har møtt en mann som jeg har en vanvittig mental kontakt med, og som jeg har fantastisk sex med. Deretter: jeg er påstålig, elsker å diskutere og på alle måter en person som er vanskelig å komme inn på. Jeg er generelt skeptisk til menn, da jeg med ett unntak kun har hatt dårlige menn i livet mitt. Jeg er utrolig misfornøyd med kroppen min, og har mye bagasje. Familien min suger. Jeg har tre barn, som jeg setter foran alt. Jeg er uinteressert i å flytte på meg. Jeg er lite impulsiv, men er altfor løssluppen med penger. Jeg har utrolig høye krav til en mann hvis han skal slippe inn i livet mitt 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er ganske egoistisk, har vært singel i et par år nå og har blitt vant til å gjøre det jeg vil. Jeg er altfor selvstendig, og liker ikke at andre syns synd på meg og tilbyr seg å hjelpe meg. Jeg hater når andre skal betale for meg, og menn blir litt satt ut når jeg sier "jeg betaler da selv!" når de skal være høflig og spandere noe. Jeg er kresen, og om fyren har en stygg latter (må være en veldig stygg latter som gjør at jeg skjemmes når han ler), så mister jeg interessen. Jeg liker friheten, og jeg tror ikke jeg hadde taklet det så bra om jeg måtte begrense friheten min. Jeg liker ikke å ringe og fortelle hvor jeg befinner meg hele tiden, jeg vil kunne reise bort og være litt alene uten å måtte gi beskjed om det. Jeg trenger pusterom og vil ikke ha noen rundt meg hele tiden, føler jeg kveles da. Anonym poster: 4433118ecf5f979cf4008b0b4fea7b75 2
WinterDawn Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er alt for stolt, og hater å innrømme at jeg tar feil. Jeg trenger masse oppmerksomhet. Jeg er vimsete og glemsk. Jeg blir rastløs bare jeg sitter fire timer stille. Da må jeg UT. Jeg er kravstor. Jeg forventer masse. Jeg ser ikke ut når jeg ikke steller meg. Jeg trenger alenetid. Jeg er sær. Jeg har verdens beste, barnsligste og mest uforståelige humor ... Heldigvis har jeg funnet en som gjør meg til et bedre menneske, og i tillegg får meg til å le så jeg omtrent tisser på meg hver dag 2
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Egoistisk Trenger mye alenetid Bruker div psykedeliske stoffer Dårlig til å lage mat Bruker for mye tid foran pcen Supertynn Hakket for oppslukt i musikk og hører på bråkete musikk fra jeg står opp til jeg legger meg Endret 23. oktober 2012 av NMS 1
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er kanskje ikke for alle menn, fordi jeg er så rar Er over gjennomsnittet interessert i Finland, finsk språk og kultur, men mest finsk musikk. Jeg elsker finsk rock/metal, og konserter og festivaler (da gjerne festivaler i Finland).. Så jeg må ha en raring som er like glad og opptatt av rock/metal som jeg er, og helst ha felles band. Ble for ikke lenge siden dumpet etter 6 år, og på slutten hørte fyren mer og mer på annen musikk og endra seg mer og mer... Da ble jeg egentlig litt lei selv, men her var det han som gikk fra meg altså, men jeg kjente at han ble mindre og mindre rock/metal og det ble ganske kjedelig egentlig.. Sånn ellers.. Jeg kan kanskje være litt kjedelig, er ikke alltid jeg sier stort, eller gjør noe særlig, og kan være litt dårlig på å finne på ting.. men det spørs, i dette forholdet jeg nevnte ga jeg mer og mer opp og derfor ble mer og mer kjedelig. Også sliter jeg med depresjoner, men støtter du og hjelper meg litt oppover når det er dårlig, så er jeg ikke vanskelig å ha med å gjøre, og det er gudskjelov ikke mye som skal til for å få meg opp igjen Tja. Det er da noen grunner til hvorfor ikke hvem som helst bør rote seg borti meg
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Dette kommer selvsagt an på fyren, men det som stikker seg ut er: Jeg hater hunder Jeg liker ikke å snakke om følelser Jeg har et ekstremt behov for alenetid Jeg orker ikke andres musikk når jeg er hjemme - radio er totalt uaktuelt Så jeg trenger bare en avslappet fyr som ikke har hund og som har lik musikksmak som meg. Anonym poster: 9e6410745f4e3eb1c13d637cad3c88fb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #16 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg føler alt veldig sterkt Anonym poster: 3886db4394c68b36eda9def1dfb2a430
Kmatis Skrevet 23. oktober 2012 #17 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er ganske egoistisk, har vært singel i et par år nå og har blitt vant til å gjøre det jeg vil. Jeg er altfor selvstendig, og liker ikke at andre syns synd på meg og tilbyr seg å hjelpe meg. Jeg hater når andre skal betale for meg, og menn blir litt satt ut når jeg sier "jeg betaler da selv!" når de skal være høflig og spandere noe. Jeg er kresen, og om fyren har en stygg latter (må være en veldig stygg latter som gjør at jeg skjemmes når han ler), så mister jeg interessen. Jeg liker friheten, og jeg tror ikke jeg hadde taklet det så bra om jeg måtte begrense friheten min. Jeg liker ikke å ringe og fortelle hvor jeg befinner meg hele tiden, jeg vil kunne reise bort og være litt alene uten å måtte gi beskjed om det. Jeg trenger pusterom og vil ikke ha noen rundt meg hele tiden, føler jeg kveles da. Anonym poster: 4433118ecf5f979cf4008b0b4fea7b75 Høres ut som gode premisser, spør du meg. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #18 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg sliter med bipolar 2 diagnose Jeg er stygg Jeg er gammel jomfru Jeg har null selvtillit/selvfølelse Jeg er ensom Anonym poster: 66f61b0437f444fa94073a2bdf9f8346 2
Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2012 #19 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg gråter veldig lett. Det er ikke fordi jeg blir veldig lei meg, men tårene kan komme selv om det er en liten diskusjon eller hvis vi snakker om følelser. Jeg er morgengretten til de grader. Er ikke vits i å prøve å snakke til meg hvis klokka er før ni. Jeg tenker alt for mye og blir usikker av dette. Skal ikke mye til for at jeg føler meg bedre, men jeg trenger hele tiden bekreftelse. Jeg er veldig glad i frihetsfølelsen og i å gjøre det jeg vil når jeg vil. Jeg er vanskelig å komme innpå.
Gjest hjgckjhf Skrevet 23. oktober 2012 #20 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er jo akkurat som deg og jeg har verdens beste kjæreste. Når du finner den rette så bryr han seg ikke og/eller syns det er nettopp de tingene som gjør deg fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå