AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Barberingsmaskinen min er ødelagt, frem til jeg finner en ny jeg har råd til, blir det barbering av legger og armhuler ved bruk av høvel. Jeg har gjort det noen ganger uten barberskum, har jo gått fint det. Er det slik at man må bruke skum til høvel? Evt hvorfor må man det? Anonym poster: a8a43086df070551fab72be38e46a8d7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Det fungerer ikke fint med barbermaskin nei. Kjøp heller en pakke Sunlight Såpe og bruk det til å "smøre deg inn med". Skummer ikke som barberskum, gjør ikke at maskinen oversvømmes av skum men flyter mykt og fint over huden din og barberer deg som den skal. Litte grann vann og såpe, det fungerer også for menn hvis man går tom for barberskum. Utmerket å ha med på telttur som både såpe, barberskum, oppvaskmiddel, og alt mulig annet av rengjøring. Sunlight såpe: Bilde 1 Bilde 2 Anonym poster: 11e70d5efd7113a6d7b2ebd0467faea7
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg kan i hvert fall ikke bare bruke høvel, for da blir jeg nuppete. Men jeg kjøper ikke barberskum heller. Bruker bare vanlig dusjsåpe.
Wonders Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 jeg bruker olje jeg, så får jeg fuktighet. Ta på litt vann og masser inn, da blir det litt skum, og kjør på ;D
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 TS HER: Ok. Takk for svar. 12 - 14 år siden jeg brukte høvel sist, brukte skum da, men det ble alltid små sår, har ikke fått det av å bruke høvel uten skum. Sunlight såpe har jeg. Får se om jeg prøver det. Men det har jo gått helt fint uten noe, så hvorfor kan ikke høvel brukes uten noe? Men sist jeg gjorde det, svei det litt på et område på leggen. Er vel ikke noen som har tips til barberingsmaskin for barbering av legger og armhuler? Jeg skal ha ny maskin, liker maskin mye bedre enn høvel. Anonym poster: a8a43086df070551fab72be38e46a8d7
challenger Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Bruker aldri skum eller såpe når jeg barberer med høvel jeg. Føler det blir jevnere barbering uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå