Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I august i år bestillte jeg 2 plagg fra miinto.no. Disse kom i 2 forskjellige pakker, siden det var fra to forskjellige forhandlere. Jeg hentet kun ut den ene pakken, da jeg ombestemte meg i forhold til den andre. Har gjort dette før, og det har aldri vært noe problem hos andre. Nå har det seg slik at pakken er blitt borte i posten. Hva gjør jeg?? Jeg mener at så lenge jeg ikke har kvittert ut for og ha mottatt noe pakke, så er ikke dette mitt problem. Jobber selv i butikk, og vi kan ikke klandre kunden får ting som eventuelt blir borte i transport, selvom det er blitt bestillt i kunden sitt navn. Dem mener tydeligvis noe annet??

Kjøpte selvfølgelig igjennom et betalingsselskap i tillegg, og har jo på en måte blitt trukket penger for dette.

Anonym poster: e2ee8a3f20a5b7fc7f2deda055969055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man velge frakt på miinto? Jeg skal ikke si det helt sikkert, men mener frakten der er så pass dyr at det burde vært sporing inkludert, om ikke forhandleren har sendt pakken med sporing så er det jo forhandlerens problem.

Har du sjekket opp reglene med uavhentet pakke? Det er ikke alle forhandlere som akspeterer at man ikke henter pakken. Da blir det gebyr.

Hvor lenge er dette siden? Posten skal jo sende tilbake pakker etter 14 dager, men tipper det ofte går en 3 ukers tid. Kan dette være grunnen?

Jeg har hatt et lignende problem med forhandler fra miinto: Det var en pakke som ikke kom. Forhandleren hadde sendt den og det virket som om den var blitt borte i posten. I dette tilfelle la hverken miinto eller forhandleren skylden på meg. (Nå dukket denne pakken til slutt opp, den var lagt i postkassen til en annen person med likt fornavn her i området)

Anonym poster: bff0f1abd0e218d67ac9486c5fa31e63

Skrevet

Kan man velge frakt på miinto? Jeg skal ikke si det helt sikkert, men mener frakten der er så pass dyr at det burde vært sporing inkludert, om ikke forhandleren har sendt pakken med sporing så er det jo forhandlerens problem.

Har du sjekket opp reglene med uavhentet pakke? Det er ikke alle forhandlere som akspeterer at man ikke henter pakken. Da blir det gebyr.

Hvor lenge er dette siden? Posten skal jo sende tilbake pakker etter 14 dager, men tipper det ofte går en 3 ukers tid. Kan dette være grunnen?

Jeg har hatt et lignende problem med forhandler fra miinto: Det var en pakke som ikke kom. Forhandleren hadde sendt den og det virket som om den var blitt borte i posten. I dette tilfelle la hverken miinto eller forhandleren skylden på meg. (Nå dukket denne pakken til slutt opp, den var lagt i postkassen til en annen person med likt fornavn her i området)

Anonym poster: bff0f1abd0e218d67ac9486c5fa31e63

Det er lenge siden nå, helt siden August. Den burde vært tilbake til butikken for lengst. Jeg mener i hvertfall at så lenge jeg ikke har kvittert ut får noe pakke, så er det ikke mitt problem. Jeg kan gjerne betale for retur, men dem finner jo ikke pakken? Jeg syns det er veldig merkelig. Har aldri skjedd før.

Anonym poster: 0d56ef8fb3fe7d6f401ce517c9d21375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...