Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å lure på om det er noe alvorlig galt med meg snart.

Denne vennesonen alle snakker om at er så lett å havne i, den ser jeg dessverre ingen ting til.

Synes det virker veldig koselig å bli plassert i en slik gruppe, og skulle virkelig ønske at jeg også få være med på den greia der.

Skjønner jo godt at ikke absolutt alle kan være gode venner, men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor jeg er SÅ fryktelig uaktuell som venn for damer.

Hva er det man gjør feil om ingen vil friendzone deg?

Hvordan er det man på best mulig blir sett på som vennemateriale og evt. forbli gode og nære venner om man har rota litt rundt?

HjÆlp, dette plager meg litt merker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å lure på om det er noe alvorlig galt med meg snart.

Denne vennesonen alle snakker om at er så lett å havne i, den ser jeg dessverre ingen ting til.

Synes det virker veldig koselig å bli plassert i en slik gruppe, og skulle virkelig ønske at jeg også få være med på den greia der.

Skjønner jo godt at ikke absolutt alle kan være gode venner, men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor jeg er SÅ fryktelig uaktuell som venn for damer.

Hva er det man gjør feil om ingen vil friendzone deg?

Hvordan er det man på best mulig blir sett på som vennemateriale og evt. forbli gode og nære venner om man har rota litt rundt?

HjÆlp, dette plager meg litt merker jeg.

Start med å oppføre deg som en venn, og ikke en potensiell kjæreste/fuckbuddy. ;)

Anonym poster: 62e1cc985484c1e262f2d582bb082034

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke så vanlig at man ønsker å bli friendzonet da, siden det begrepet som regel brukes på folk som ønsker å være mer enn en venn. Om du ønsker å bli venn med noen av det motsatt kjønn, så har dere ganske enkelt et vennskap, da kalles det ikke friendzone. Mitt forslag er å finne noen med samme interesser eller hobby, så dere har noe å prate om og en naturlig grunn til å bare henge, og ikke noe mer.

Anonym poster: e51cdf903beed413d30f2dc9de201606

• Liker 1
Skrevet

Start med å oppføre deg som en venn, og ikke en potensiell kjæreste/fuckbuddy. ;)

Anonym poster: 62e1cc985484c1e262f2d582bb082034

Men det er jo det jeg gjør jo! ! ! :vetikke: Oppfører meg som en venn, that is...

Skrevet

Det er ikke så vanlig at man ønsker å bli friendzonet da, siden det begrepet som regel brukes på folk som ønsker å være mer enn en venn. Om du ønsker å bli venn med noen av det motsatt kjønn, så har dere ganske enkelt et vennskap, da kalles det ikke friendzone. Mitt forslag er å finne noen med samme interesser eller hobby, så dere har noe å prate om og en naturlig grunn til å bare henge, og ikke noe mer.

Anonym poster: e51cdf903beed413d30f2dc9de201606

OK, kan være jeg ikke helt har tatt det begrepet, men resultatet blir jo uansett det samme.

Det er ingen som vil ha meg som venn.

Det må da være mer enn god nok grunn til å henge sammen at man liker hverandres personlighet?

Vil jo bare ha en venn jeg kan betro meg litt til.

Skrevet

Hvorfor vil ingen være venner med deg da? Virker du desperat eller noe?

Kanskje du kan finne en venn på nettet?

Gjest Awzm me
Skrevet

Friendzone handler ikke nødvendigvis om at man er kjempegode venner osv, bare at man ser på deg som en venn/bror, og "umulig" kan bli noe mer enn det. Du må oppføre deg som en venn, da kan du ikke rote med de først, som du skrev at du gjorde, da blir du ikke sett på som en bror :)

• Liker 1
Skrevet

Nå er det jo kleint å være venn med en du har rota med da. Syns jeg hvertfall.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor vil ingen være venner med deg da? Virker du desperat eller noe?

Kanskje du kan finne en venn på nettet?

Det var jo det jeg lurte på da!

Tror ikke jeg virker desp, er jo ikke der helt enda...

Uansett synes det hadde vært veldig rart om noen som er glad i meg ikke skulle ha lyst til å være venner KUN fordi jeg har lyst. Makes no sense imo.

Nettgreiene er veldig lite meg, og er vel strengt tatt for folk på jakt etter kjæreste eller sex.

Hvorfor kan man ikke bare omprioriteres som venn etter å ha "datet" eller vært pulevenner hvis man er glad i hverandre og kommer god overens? Det er liksom alt eller ingenting...

Skrevet

aktivitetsvenner.no er for venner, og ikke kjæreste eller sex. :gjeiper:

Og man kan ikke bare gjøre det, ikke alle i allefall. Fordi det er kleint, og selv får jeg en sånn dårlig følelse hengende over meg om jeg prøver å være venn med noen jeg har holdt på med. Nei, det går bare ikke for min del.

Jeg har mange guttevenner altså, men har aldri vært noe fysisk imellom oss, og det er det som er så deilig ;)

• Liker 1
Skrevet

Nå er det jo kleint å være venn med en du har rota med da. Syns jeg hvertfall.

Nææh, jeg er faktisk fortsatt venn med alle de jeg har hooka up med. Ikke at det er så SYKT mange, men det er ikke kleint ihvertfall.

Skrevet

Awzm.

Prøvd det meste jeg altså.

Sier man bare vill ha en venn, får man fort sinte-øye og fyken før du vet ord av det.

Blir man pulekompiser ender det alltid opp med at det skal taes et steg videre, og blir ikke det noe av er det, ja da er det fyken.

Sier man at man er på jakt etter kjæreste ender man bare opp med å såre noen man har blitt fryktelig glad i og er i samme slengen et klasse eksempel på hva man ikke vil ha som venn. Samt fyken....

Lose Lose Lose!

KaDust, det at du synes det er kleint å være venner med noen du har rota med har vel kanskje noe med alder å gjøre, og i tillegg kanskje noen du aldrig var på helt nett med i utgangspunktet?

Selv synes jeg nettdating virker litt kleint, men folk er jo forskjellige og for 5-10 år siden hadde nok jeg også synes det var kleint å være venner i etterkant.

Antibac, venner du henger ut med?

Anyhow... Kan man kan bli sett på som kjærestemateriale så synes jeg det er litt trist at samme person ikke kan se deg som venneemne.

Skrevet

hva mener du med friendzone egentlig?

ønsker du å være venner med kvinner, eller gjelder det begge kjønna?

Anonym poster: efe3f6790a1c754a549279d61834efe6

Skrevet

Friendzone er for folk som blir forelsket men når ikke opp til å bli kjæreste.

Det du er ute etter er bare en venn.

Skrevet

Nja, tror ikke alder spiller noen rolle i det for min del. Psyken min derimot har nok mye med det å gjøre ;)

Skrevet

Hvorfor kan man ikke bare omprioriteres som venn etter å ha "datet" eller vært pulevenner hvis man er glad i hverandre og kommer god overens? Det er liksom alt eller ingenting...

Fordi du begynte som noe annet enn en venn!

Anonym poster: 759255007bafd1ef3d79c3e9af0f2cf1

• Liker 1
Skrevet

Jada, jeg bommet litt på uttrykket friendzone, men nå vet jeg jo i hverfall hva det betyr...

Og nei, det er ikke nødvendigvis slik at jeg bare vill ha en venn Leo, jeg vi gjernel beholde de jeg har ansett som nære og er glad i.

Fordi du begynte som noe annet enn en venn!

Anonym poster: 759255007bafd1ef3d79c3e9af0f2cf1

Men du, det er da veldig mange som bare er venner for så å bli sammen.

Hvorfor kan det ikke gå andre veien også? :regler: ?

Jeg inser jo at "kjæreste light" eller "kompis pluss" ikke er det optimale kanskje, men det er jo gjerne under slik omstendigheter man møter, blir kjent med, og glad i nye mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...