Gå til innhold

Gave til jaktinteressert mann som har alt - men som fortjener det beste?

Krysanti

Anbefalte innlegg

Kan dere snille og kloke KG'ere legge hjernene i bløt litt for meg?

Saken er at jeg har en helt suveren kjæreste som er (uvanlig nok?) veldig flink til å kjøpe gaver. For eksempel: I fjor høst var jeg med han på jakt. Da måtte jeg låne et par fjellsko, for mine var utslitte. Nevnte i forbifarten til en annen kamerat av han at jeg liker best de som er relativt lave. Til jul, halvannen mnd etterpå, fikk jeg fjellsko i akkurat riktig størrelse og perfekt fasong. Flinke mannen! Jeg har lyst til å gi han en julegave som er ordentlig fin, noe han blir skikkelig skikkelig glad for, og jeg må mest sannsynlig kjøpe den i november. Derfor trenger jeg hjelp! Han er 24 år, eier eget hus (og setter pris på ting til huset, men det er kjedelige gaver å gi og å få), jobber mye (rørlegger) og har jakt som den O’ så store interessen. Han jakter hver helg fra september til jul, som regel både lørdag og søndag. Men, han tjener bra og kjøper seg akkurat det han ønsker seg, så han er jo komplett umulig å kjøpe gave til! Kan dere hjelpe meg med litt brainstorming her?

Endret av Krysanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Kommer jo litt an på hva han jakter?

Folk har mye mer utstyr nå enn for få år siden, men jeg husker faren min var skikkelig fornøyd når han hadde kjøpt seg ting som lavvo, gps som viser hvor du har gått og sånn, jervenduk osv.

Jervenduk er jo en fin gave, men det er jo best for de som jakter elg og har mye venting osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Jervenduk og gps er skrevet på vurderingslista! Han jakter elg, hjort og rådyr ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulrikke 19 år

Jeg har en jakt interessert pappa.

Han er glad i og gå ullundertøy, ullsokker ol.

Tre kopp/tallerken ol

I år får han pyntepute, grytekluter, forkle og handle med hjort og elg på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med kamera til å sette på børsa eller rundt hode slik at han kan få de store øyeblikkene på tape? En stor hit her hjemme? Om han har hund kan det festes på vesten til hunden. Action kamera heter det vel så fint. Noen jaktfilmer han kan kose seg med utenfor sesong, slaktesett, kamuflasjedress..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode forslag over her!:)

Jeg slenger inn en litt eksklusiv jaktkniv, kanskje med gravering?:) Noen er fornøyd så lenge den sitter godt i hånden og funker til bukspretting, mens mange liker at det er litt mer forseggjort håndverk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...