Gå til innhold

Kostyme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på halloween party, hvor man må kle seg ut. Vil gjerne kle meg ut som noe kult, samtidig er jeg litt sjenert så noe som er helt drøyt er ikke aktuelt.. Heller ikke horete kostymer (type stuepike osv).

Tips? :)

Anonym poster: 1a80df7786dfa1851803913d093154be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor kledde jeg meg ut som Snooki fra Jersey Shore:

snooki.jpg

Bruk solpudder i hele ansiktet så du blir kjempebrun, ordne håret slik det er på bildet, gjerne falske øyevipper og negler, generelt mye sminke. Jeg hadde på meg en leopardkjole. Jo mer tacky jo bedre - hun er jo ordentlig Jersey-jente. Kostymet trenger ikke være horete altså. Du velger jo selv hvor lang kjolen skal være, og hvor dyp utringing. Jeg tenker ikke at "less is more" når det kommer til klær, så jeg foretrekker å være ordentlig påkledd.

I år skal jeg være Dorothy fra Trollmannen fra Oz:

the-wizard-of-oz.jpeg

Hvis du har en blå kjole og en hvit skjorte er kostymet i boks. Det som setter prikken over i-en er de røde skoene, og de lager du slik: http://postgradcrafts.blogspot.no/2011/10/dorothys-shoes.html

Husk også lyseblå/hvite sokker i skoene. Jeg tenkte å stikke på fretex og finne noen billige sko der. Dorothy har jo også en liten hund, så kanskje jeg skal ta med en tøy-hund og ha den i en liten kurv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...