AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har lagt merke til at det finnes en hel del kvinner som ikke anser seg for å være single men i et "delvis-forhold" av typen:De er i et forhold de ikke liker og vil gå ut av det i samme øyeblikk de finner noen som er "bedre".De har en venn med frynsegoder eller tilfeldig dater eller en eks som de ligger med og ikke vil gi slipp på selv om han har kommet seg videre og ser seg om etter noen annen, de kaller disse "typen" eller "kjæresten", selv om han ikke er det.De er opptatt med et langdistanseforhold med en eller annen fyr de har møtt en eneste gang i løpet av sitt liv og som aldri vil bli noe mer og mest sannsynligvis vil de aldri møtes igjen. Jeg har til gode å oppleve at en mann befinner seg i same situasjon og føler at han er "opptatt". Anonym poster: db3844530973ba319037e406ea8db915 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 hva med mennene som er i disse forhold med disse kvinnene da? de er vel i "delvis forhold" de og? Personlig hater jeg delvis forhold greien og vil helst bli sammen med typen jeg dater,men siden han mener det er for tidlig så venter vi. For å si det sånn: det er lett å få en gutt til å ville ha sex,men det er skjeldent gutter som leter etter forhold. Anonym poster: f8401def33360a2ce26e75053a6d1290 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Hvor treffere dere alle disse rare mennene? Synes det virker som menn generelt har minst like lyst på et godt forhold som det de fleste kvinner har jeg? Om det virkelig er slik at dere kun klarer å finne menn som vil holde på med den halveisgreia for å få seg regelmessig sex, får dere vel heller bare la være å pule dem frem til de ønsker/klarer å innlede et ordentlig forhold, da (ikke at jeg forstår hvordan dere ønsker et forhold til slike folk, men det er vel en annen sak...). Anonym poster: f2f778b09865e2fdcfacf0abd2a1bdea 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Hvor treffere dere alle disse rare mennene? Synes det virker som menn generelt har minst like lyst på et godt forhold som det de fleste kvinner har jeg? Om det virkelig er slik at dere kun klarer å finne menn som vil holde på med den halveisgreia for å få seg regelmessig sex, får dere vel heller bare la være å pule dem frem til de ønsker/klarer å innlede et ordentlig forhold, da (ikke at jeg forstår hvordan dere ønsker et forhold til slike folk, men det er vel en annen sak...). Anonym poster: f2f778b09865e2fdcfacf0abd2a1bdea Får man ikke ha sex i datingsfasen altså? jeg tror de fleste i dag har sex før de blir sammen Anonym poster: f8401def33360a2ce26e75053a6d1290 4
skapt-for-kos Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Hvor treffere dere alle disse rare mennene? Synes det virker som menn generelt har minst like lyst på et godt forhold som det de fleste kvinner har jeg? Om det virkelig er slik at dere kun klarer å finne menn som vil holde på med den halveisgreia for å få seg regelmessig sex, får dere vel heller bare la være å pule dem frem til de ønsker/klarer å innlede et ordentlig forhold, da (ikke at jeg forstår hvordan dere ønsker et forhold til slike folk, men det er vel en annen sak...). Anonym poster: f2f778b09865e2fdcfacf0abd2a1bdea Skal man ha sextørke i månedsvis da, liksom???? Ellers takk!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Får man ikke ha sex i datingsfasen altså? jeg tror de fleste i dag har sex før de blir sammen Anonym poster: f8401def33360a2ce26e75053a6d1290 Når man dater er det gjerne for å se om det blir noe mer, da. Og da pleier begge parter å være rimelig klare på hva de vil. Når den ene parten trekker seg tilbake og sier at han ikke ønsker et forhold enda, får man nesten takke seg selv om man fortsette å ha sex med dem... Anonym poster: f2f778b09865e2fdcfacf0abd2a1bdea 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Når man som meg møter det som er drømmemannen, så er det utrolig hva man vil prøve før man avskjærer muligheten helt. Også sex med en mann som ikke er klar for forhold enda Anonym poster: a0e4f6c03ac8d55ab3d3d4d814a2314e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Når man som meg møter det som er drømmemannen, så er det utrolig hva man vil prøve før man avskjærer muligheten helt. Også sex med en mann som ikke er klar for forhold enda Anonym poster: a0e4f6c03ac8d55ab3d3d4d814a2314e hvorfor er det galt å ta ting rolig egentlig? heller det enn å være sammen i 2,3 dager og være lei seg når det er slutt fordi det var ditt lengste forhold. Anonym poster: f8401def33360a2ce26e75053a6d1290
Gjest ME Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Ja visst mange av dem er i nestenforhold med andre av det annet kjønn. Dersom de er hetrofile så vil det jo være like mange menn som kvinner som er i nesten forhold. Er ikke det logisk, da?
Gjest Snuppi Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Hvor treffere dere alle disse rare mennene? Synes det virker som menn generelt har minst like lyst på et godt forhold som det de fleste kvinner har jeg? Om det virkelig er slik at dere kun klarer å finne menn som vil holde på med den halveisgreia for å få seg regelmessig sex, får dere vel heller bare la være å pule dem frem til de ønsker/klarer å innlede et ordentlig forhold, da (ikke at jeg forstår hvordan dere ønsker et forhold til slike folk, men det er vel en annen sak...). Anonym poster: f2f778b09865e2fdcfacf0abd2a1bdea Vi kvinner undrer oss ofte over hvor enkelte menn treffer disse rare kvinnemenneskene, da de fleste av oss ikke har dem i vår omgangskrets.
maja8522 Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har vært i mangen nesten-forhold og slik jeg ser er gutten også i ett nesten-forhold med. I denne fasen er jeg ikke interessert i å date andre gutte og det forventer jeg heller ikke av gutten. Er vel sånn det er i start fasen antar jeg
Gjest ME Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Ja visst mange av dem er i nestenforhold med andre av det annet kjønn. Dersom de er hetrofile så vil det jo være like mange menn som kvinner som er i nesten forhold. Er ikke det logisk, da? . Skulle være av det samme kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har lagt merke til at det finnes en hel del kvinner som ikke anser seg for å være single men i et "delvis-forhold" av typen:De er i et forhold de ikke liker og vil gå ut av det i samme øyeblikk de finner noen som er "bedre".De har en venn med frynsegoder eller tilfeldig dater eller en eks som de ligger med og ikke vil gi slipp på selv om han har kommet seg videre og ser seg om etter noen annen, de kaller disse "typen" eller "kjæresten", selv om han ikke er det.De er opptatt med et langdistanseforhold med en eller annen fyr de har møtt en eneste gang i løpet av sitt liv og som aldri vil bli noe mer og mest sannsynligvis vil de aldri møtes igjen. Jeg har til gode å oppleve at en mann befinner seg i same situasjon og føler at han er "opptatt". Anonym poster: db3844530973ba319037e406ea8db915 Merkelig innlegg, egentlig. Dette du beskriver er jo startfasen av et forhold, da er det gjerne litt frem og tilbake før begge finner ut om de vil satse, eller den ene/begge eventuelt finner ut at h'n ikke ønsker det. Ingen er vel skråsikre helt i begynnelsen når du blir kjent med et fremmed menneske? Du vil lære den andre å kjenne, og man er usikre på hverandre. Helt normalt, er det ikke det da? Kjenner ingen som har forhold til eksen, så den var uvanlig. Men jeg kjenner noen som er på vei ut av dårlige forhold, og da er det vel ikke så rart om de ser seg om etter andre. Det med langdistanseforhold kjenner jeg flere som er/har vært i, og mange av dem lever i dag i lykkelige forhold, så skjønner ikke negativiteten din til dette. Kan ikke folk få lov til å avgjøre hvordan de vil leve selv? Har du noe med det?
Testosteron Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 hva med mennene som er i disse forhold med disse kvinnene da? de er vel i "delvis forhold" de og? I hodet til den som anser seg for å være i et "delvis forhold", så er den andre med i dette "forholdet", ja, men poenget er nettopp at de ser ulikt på "forholdet" idet bare den ene anser seg for å være i et forhold.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Anser seg å være i forhold til en som ikke anser seg å være i forhold? Det er mange slags "grader" og definisjoner av forhold, men hva så? Har det noen betydning om den ene legger mer i det enn den andre, eller hva er poenget?
eva-80 Skrevet 23. oktober 2012 #16 Skrevet 23. oktober 2012 Får man ikke ha sex i datingsfasen altså? jeg tror de fleste i dag har sex før de blir sammen Anonym poster: f8401def33360a2ce26e75053a6d1290 Nei, ikke hos meg i alle fall.. klarer man ikke å vente 2 måneder ( det er da lenge nok for å finne ut om jeg vil ha han ) så er den person ingenting å samle på i mine øyne.. Hvis hans viktigste mål er å få meg på rygg snarest, da er det bare å valse videre til neste.. Og denne taktikken funker jo hver gang for meg... Jo, hatt ONS men da var jeg klar på det og kom ikke engang på tale med noe date etterpå.. 2
Hapa Skrevet 23. oktober 2012 #17 Skrevet 23. oktober 2012 Ja visst mange av dem er i nestenforhold med andre av det annet kjønn. Dersom de er hetrofile så vil det jo være like mange menn som kvinner som er i nesten forhold. Er ikke det logisk, da? Det TS mener er nok at noen legger mer i et forhold enn andre, de definerer forholdet anderledes. TS mener vel at noen kvinner ser på det som mere seriøst enn det menn gjør, at de har kommet lenger i "forholdsprosessen". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå