AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Har dere en favoritt foundations eller en foundation dere syntes er bedre enn alle andre? Fortell da vell :-) Del gjerne hvis dere har hatt noen dumme erfaringer også! Anonym poster: d5caec7d6478f2c875fefaec81cba43a
*Bumblebee* Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 bytter på å bruke id pudder og foundation fra kanebo,den matte typen.er best fornøyd med den fra kanebo,dekkrr godt og holder bra.id pudderet har det med å legge seg i alle linjer,så føler jeg ser eldre ut med det på :/
floony Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Smashbox studio skin 15 hour wear foundation. Min er i fargen 1.1 - tror det er den lyseste. Den er flytende, men kremer seg med en gang den er i kontakt med huden og smelter på en måte inn - derfor sitter den utrolig bra. Kjøpte min på Estetique (eller Kicks er det vel nå) til 290,- Har snakket en del med de ulike ansatte på Kicks (er der jeg kjøper all sminken min omtrent), og sa at jeg var så utrolig fornøyd med Smashbox. De sa at Smashbox var et merke som nå begynner å utmerke seg på markedet - folk begynner å få øynene opp for det - og de får gode tilbakemeldinger på mange av produktene. Det er enda ganske billig til at det selges i parfymeri, men de tror at prisene vil stige etterhvert nå som Smasbox begynner å opprette seg et navn og rykte. Jeg har en highlighter fra Smashbox som også er veldig god, samt diverse øyenskygger. Et merke jeg vil anbefale! Spesielt dersom du ikke vil punge ut altfor mye for en foundation akkurat nå.
Ruby Pumps Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er veldig glad i Lancome Teint Idole 24h og Bourjois Healthy Mix
Polymorph Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Pudderet fra Everyday Minerals er min favoritt. Bruker Semi-Matte farge Fairly Light Neutral, og den passer perfekt! + for at det er billig! www.everydayminerals.com
Miah Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Lancome Teint Idole Ultra 24h - i fargen 005.
Gjest HeidiØ Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) . Endret 22. juni 2013 av HeidiØ
Gjest avocadoen Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Smashbox! Pudderet koster 400 kroner (en ganske stor boks) men det er verdt det!
OPIgirl Skrevet 24. oktober 2012 #12 Skrevet 24. oktober 2012 BB Cream fra Jane Iredale. Den beste jeg noen gang har hatt. Helt perfekt:-) 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #13 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg finner faktisk ikke en eneste foundation som ikke blir seende kakete ut på min tørre hud, og jeg har prøvd MYE forskjellig, med forskjellige teknikker. Det beste så langt har faktisk vært BB kremen til Maybelline føler jeg, men den er jo ganske sheer. Anonym poster: 5eb50067946e53f25730c90240adbeba
Øydis Skrevet 24. oktober 2012 #14 Skrevet 24. oktober 2012 Min favoritt for tiden er Tikei. ID sin er vel den jeg har vært minst fornøyd med, fikk store porer og man kunne godt se at jeg hadde brukt foundation.
Irja Skrevet 24. oktober 2012 #15 Skrevet 24. oktober 2012 Tikei mineral foundation (løs) Flytende liker jeg best Clinique anti blemish!
Guadaloupe Skrevet 24. oktober 2012 #16 Skrevet 24. oktober 2012 For tiden bruker jeg Etude House sin "BB magic cream" og i tillegg ett pudder. Til nå har jeg brukt Clinique super balanced powder makeup som er et mineralpudder, ikke så fornøyd med den, men helt grei. Nå er den tom og jeg har kjøpt med Almay "smart shade smart balance pressed powder" som jeg skal prøve ut. Den skal visst matte ned oljete hud og holde tørr hud hydrert (jeg har blandingshud.) Jeg er forresten KJEMPEFORNØYD med den nevnte bb kremen! Bruker jeg den alene blir jeg ikke blank i det hele tatt, men den er så blek at jeg må ha litt pudder og solpudder over, i tillegg tørker den ut allerede tørr hud litt, men smører man på fet krem på de tørre områdene først, da går det bra.
pinkbubble Skrevet 25. oktober 2012 #17 Skrevet 25. oktober 2012 Everyday minerals, Clarins Everlasting og Maybelline Dream Creamy
Jenta. Skrevet 25. oktober 2012 #18 Skrevet 25. oktober 2012 Double Wear Stay-in-Place fra Estèe Lauder. Den er fantastisk, brukte mineralpudder før, men var lei av et matt resultat. Litt dyr, men drøy i bruk. Og så er den oljefri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå