Gå til innhold

Meg og kjæresten skal flytte sammen........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og kjæresten skal flytte sammen. Vi har 9 dager på oss. Skal flytte inn i min LILLE leilighet, og det er nok av kaos her...

Problemet er at kjæresten er lat og utsetter alt til neste dag. Og så neste dag. Og så neste dag. Igår da vi skulle hente ting endte vi opp med å hente en ledning :rolleyes:

JA, jeg kan bekrefte at han vil flytte inn. Men jeg vil ikke ta alt på 2 dager, det er tross alt MYYE som må gjøres ang plass og plassering osv osv. What to do?

Anonym poster: d59cd83d88363c1db0f2de57bfe8a33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at det ikke blir mer kos før dere har fått alle tingene hans inn i leiligheten ;)

Skrevet

Si at det ikke blir mer kos før dere har fått alle tingene hans inn i leiligheten ;)

Går ikke. For det går ut over meg også ;):grine:

ts

Anonym poster: 5cecaf1b87340207c2c9853ecc653151

Skrevet

Sett foten ned og si at dere MÅ! Er ikke annet å gjøre. Han er en type som utsetter ting og det er derfor du som må være pådriveren. Du får bare være litt kjeftesmelle til han hører ;)

• Liker 3
Skrevet

Igår måtte jeg rydde inn ting i boden. Jeg sa (etter mye mas) at nå er jeg lei, så jeg gir faen. Han får gjøre det han må gjøre når han gjør det.

Så jeg gikk i boden. Da kom det etter hvert et spakt "skal jeg hjelpe deg?" Nei takk, det går bra, svarte jeg da. Så fulgte en times stillhet fra min side. Det var da vi endte opp med at han ville hente en ledning... :glare:

ts

Anonym poster: 5cecaf1b87340207c2c9853ecc653151

Skrevet

Dette hørtes ut som en sunn begynnelse på et samboerskap preget av godt samarbeid og kommunikasjon.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Han kom jo og tilbød seg å hjelpe, da avviste du han. Du skulle kanskje tatt imot den hjelpen selv om han er tiltaksløs i øyeblikket? Jeg syns det viser at han tok hintet og prøvde. Jeg tror du rett og slett må prøve en annen tilnærming.

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har sett litt i krystall kulen min, og kan se at noen uker/mnd så vil du TS komme å si at kjæresten din aldri gjør noe hjemme.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han er en type som utsetter ting og det er derfor du som må være pådriveren. Du får bare være litt kjeftesmelle til han hører ;)

At du holder ut. Forestill deg når barn kommer inn i bildet, kombinert med jobb, klessvask, matlaging, plenklipping, osv. Mannen ligger i sofaen og maser fordi han selv ikke orker noe straks han er ferdig på sin jobb. *Grøss*

Men tilbake on topic: Du får pushe på han til han endelig bretter opp ermene sine.

At leiligheten er liten går nok greit. Et vennepar av meg delte en leilighet på snaue 30 kvadrat. De fikk det til å funke og leiligheten så alltid pen og ryddig ut.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Og grunnen til at det er en god ide at han flytter inn er??

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten og jeg skal flytte sammen.

Hahaha :-)

Skrevet

Si at han må vente med å flytte inn til han har forstått visse ting. Din leilighet. Du bestemmer.

Anonym poster: 08bb0f051310b690158bb669ac2b877f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...