Gå til innhold

UUUPS..... Mulig det blir et helvett nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber mye turnus med vakter til alle døgnets tider. Så får kanskje skylde på at jeg akkurat nå har nattevakt.

Bakgrunnen for det hele er at jeg har en svært god venn og elsker, som jeg har hatt i litt under to år. Vi er ikke offisielt kjærester fordi han kommer fra ett annet land i Europa og blir bare å jobbe her en periode. Etter dette blir han å reise tilbake til hjemlandet sitt.

Jeg har vært litt tilbaketrukket for noen måneder siden, fordi jeg var redd jeg holdt på å få følelser for han. Det at jeg ble litt fraværende gjorde han nesten panisk, og han overøste meg med meldinger og ønsker om at vi måtte treffes. Den siste tiden har ting mellom oss vært bra og vi prioriterer å bruke mer tid på hverandre.

Så kommer det til i kveld. Jeg sendte han en melding på FB hvor jeg kalte han kjekken og ønsket han god natt. Vanligvis sender jeg sånne meldinger på telefon, men den er glemt hjemme. Etter jeg hadde sendt den så jeg litt på veggen hans for å se om han hadde lagt ut noen bilder han hadde lovet å legge ut, slik at jeg kunne se. Og da så jeg at en annen jente hadde kalt han babe og også ønsket han god natt. Han hadde svart positivt på denne meldingen.

Så nå er jeg nervøs. Hvem er denne jenta som kaller han for babe? Om det er kjæresten hans vil jeg mildt sagt blitt forbanna. Da vil kan ikke bare bryte løftet sitt om at han er min så lenge det går, men han ville gjort meg delaktig i utroskap. Denne jenta er også tydeligvis norsk. Om hun er en annen elskerinne vil jeg få nermest panikk, siden vi ikke bruker kondom. Vi begge sjekket oss for sykdommer før vi kuttet den ut.

Føler meg usikker nå og litt sjalu. Hvem er denne jenta som med største selvfølgelighet skriver på hans vegg i en flørtende tone. Når han er min.

Anonym poster: 5f40d2cf1547b4da4fb7d562aa5c1a98

Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

Kjipern, men du må jo ha sett på facebooken hans før nå? Og om han holdt på med dere begge så hadde han vel skjult det litt bedre?

Men det er vel han eller henne du bør spørre

• Liker 2
Skrevet

Det var meg.

u wish

Anonym poster: 7554488b6780309e245ff60dbc90f5a1

• Liker 1
Skrevet

Dere er ikke kjærester fordi han ikke ønsker det, ikke fordi han er fra et annet land.

• Liker 3
Skrevet

Først må jeg si at jeg ikke skjønner poenget med å legge ut slike meldinger på vegggen når man har en bra meldingsfunksjon på facebook.

Har ikke annet råd enn at du må spørre han rett ut hvem hun er. Etter det du skriver virker det som de er litt mer enn bare venner. Kanskje denne fyren bare er veldig glad i norske jenter?

Skrevet

TS: Har du aldri merket at det lukter annen kvinnes f***e av p****n hans?

Jaggu er damer lettlurte.

Anonym poster: 804c41a34d7fdffc99c9be241d7d5967

Skrevet

Er du ts eller ikke?

hehehe,nei jeg skev: "det var meg" som om jeg liksom var den andre dama han holdt på med:-P kjeder meg litt på morningen:)

Skrevet

enda en blåøyd jente som lar seg lure at en utlending med dens sjarm,den kjønnsykdom og du.. selfølgelig er han som alle andre utlendinger,han har ikke bare deg.. våkn opp kjære deg,denne risen fortjener du,siden du er så naiv.

Skrevet

TS: Du sier selv at dere kun er venner og elskere, og ikke kjærester. Med mindre dere spesifikt har avtalt å holde dere til kun hverandre, har du strengt talt ingen krav på trofasthet fra hans side.

enda en blåøyd jente som lar seg lure at en utlending med dens sjarm,den kjønnsykdom og du.. selfølgelig er han som alle andre utlendinger,han har ikke bare deg.. våkn opp kjære deg,denne risen fortjener du,siden du er så naiv.

"Alle andre utlendinger" .. Generalisering much?

Hvordan kan moderatorene på dette forumet la enkelte av disse innleggene stå? Mange av de over her er ren trolling, og dette er i tillegg rasistisk.

Er det fritt frem for enhver drittunge å ventilere ut frustrasjonen sin her eller? :P

Anonym poster: d9c1b0d07089bc03e17eaf70b0d5830e

• Liker 4
Skrevet

Enig,bra at all statestikk viser at norske menn aaaaldri er utro,jeg er heldig som har norsk kjæreste,han kommer sikkert alltid til å gjøre husarbeidet, ta pappaperm og aldri være utro, for sånn er det!:D

right.

Anonym poster: e30249f757ae8c93cc3bc46426d736d7

Skrevet

hmmm så det er rasistisk å si at utlendinger utnytter blå øydes jenter sin naivitet og blotter dem både for følelser og penger.. wake up!!

se litt på statestikken for overgrepsdømde og hvem som sitter inne i vårt land,det er ikke fult av bergensere eller samer nei,det er over 80% av domfelte er utleninger eller har utenlandsk opphav.. og huff såå rasistisk jeg er som forteller deg sannheter du aldri kunne tenke deg..stakkars barn

Skrevet

hmmm så det er rasistisk å si at utlendinger utnytter blå øydes jenter sin naivitet og blotter dem både for følelser og penger.. wake up!!

se litt på statestikken for overgrepsdømde og hvem som sitter inne i vårt land,det er ikke fult av bergensere eller samer nei,det er over 80% av domfelte er utleninger eller har utenlandsk opphav.. og huff såå rasistisk jeg er som forteller deg sannheter du aldri kunne tenke deg..stakkars barn

Hvem har sagt at du er rasist? Du tror kanskje at jeg brukte rasistkortet,men min poeng var at hvis du kun er OBS på innvandrere så er det en del nordmenn som kommer til å kjøre deg over.

hva er verst av rasistkortet og offerkortet du spiller med?

våkn oppp,det er ikke synd på deg!

Anonym poster: e30249f757ae8c93cc3bc46426d736d7

• Liker 2
Skrevet

Kan vi svare ts her ???????????????????

Yeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzz

ts, spør han rett ut, man har rett til å vite slikt om han ser deg naken. Og si hva du føler om det han sier, vær ærlig og ikke tenk for mye.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet.

Rainbow81, mod

• Liker 1
Skrevet

Du sier han er fra et annet land. Vel, i sørlige land er det mange som er mer åpne og kjærlige kommentarer sitter mer lett - i motsetning til oss nordmenn som tar slikt mer seriøst. Har flere venner som har bekjentskaper i andre land eller med en annen etnisitet, som gjerne kan få slike "babe"-hilsninger titt og ofte, uten at det er noe romantisk i det. :)

Dessuten har jeg også norske venner på fb som flørter og tuller med hverandre, selv om de gjerne også har mann og barn. Det er rett og slett intern humor av vennskaplig art, og ikke noe mer enn det.

Sier ikke at det ikke er noe muffens på gang, det kan jeg umulig vite. Beste er nok å ta en prat. ;)

Skrevet

TS: Har du aldri merket at det lukter annen kvinnes f***e av p****n hans?

Jaggu er damer lettlurte.

Anonym poster: 804c41a34d7fdffc99c9be241d7d5967

Så dere menn kan lukte med sikkerhet at det lukter fremmed p*** av hennes f***e dere da?

Skrevet

Så dere menn kan lukte med sikkerhet at det lukter fremmed p*** av hennes f***e dere da?

dersom fyren ikke gidder å vaske PIKKEN så

Anonym poster: ddf7a867d77f3adcc78ce9ea857a607b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...