Bijate Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg prøver å finne ut hva tubular crinoline er på norsk, men finner ikke ut hva det kan være for noe. Er det tuberør? Eller en annen for for rør? Hvis noen har peiling og vet hva man kaller dette i Norge, og kanskje har tips om hvor man kan få kjøpt det, så hadde jeg vært evig takknemlig.
Gjest Chin Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=tubular+crin dette er det på engelsk hvertfall hva det heter på norsk vet jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Slike som brukes til cyberlox? Anonym poster: d33b5bd2ae319dbc4a5a70516dcd722e
Gjest Uanonymbruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg prøver å finne ut hva tubular crinoline er på norsk, men finner ikke ut hva det kan være for noe. Er det tuberør? Eller en annen for for rør? Hvis noen har peiling og vet hva man kaller dette i Norge, og kanskje har tips om hvor man kan få kjøpt det, så hadde jeg vært evig takknemlig. panduro? det er forresten tubet krinoline/cyberlox Endret 30. oktober 2012 av Uanonymbruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå