Gå til innhold

Robust mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en ny mobiltelefon. Den jeg har fungerer forsåvidt enda, men jeg synes den har blitt fryktelig treig og henger seg opp med jevne mellomrom.

Jeg trenger en robust mobiltelefon, en som tåler å falle i bakken, og den bør være minst vannavvisende. Jeg har prøvd å google tester på slike telefoner, men har inntrykk av at det ikke er noen nye på markedet?

Merket er ikke så farlig, men jeg vil ha en androidtelefon, og det skal være en med touchskjerm. Er det noen som har tips om noen gode moblitelefoner med mine krav, eller bør jeg vente litt og se om det dukker opp noe nytt på markedet etterhvert?

Anonym poster: 906ca4f37125a690ca5a4984b806531d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, si det.

Den eneste støtsikre og vanntette jeg finner med Android 4.0 er Sony Xperia V. Den ser ut til å være rimelig ny, men ikke så veldig rimelig.

Skrevet

Takk for tips! Når jeg søker opp den telefonen på forskjellige nettbutikker, så står det ingenting om at den tåler støt, bare at den er "vann- og støvbestandig". Det viktigste for meg er at telefonen tåler en trøkk, den må tåle å falle i bakken med jevne mellomrom.

Skrevet

Takk for tips! Når jeg søker opp den telefonen på forskjellige nettbutikker, så står det ingenting om at den tåler støt, bare at den er "vann- og støvbestandig". Det viktigste for meg er at telefonen tåler en trøkk, den må tåle å falle i bakken med jevne mellomrom.

Ok, da er ikke databasen til prisjakt.no noen god kilde. :) Motorola Defy+ er sikkert hakket hvassere, men den er ikke akkurat ny. Tror det bare er sånn at modeller med litt ekstra ekstra beskyttelse, aldri vil ligge i forkant med ny teknologi.

Hva med et etui?

Skrevet

Ok, da er ikke databasen til prisjakt.no noen god kilde. :) Motorola Defy+ er sikkert hakket hvassere, men den er ikke akkurat ny. Tror det bare er sånn at modeller med litt ekstra ekstra beskyttelse, aldri vil ligge i forkant med ny teknologi.

Hva med et etui?

Jeg har en Defy nå (ikke pluss). Jeg er skikkelig kløne, og har ødelagt alt av mobiler (bortsett fra Defyen) ved å miste dem i gulvet eller i asfalten eller på en eller annen måte.

Jeg trenger ikke noe veldig nytt, men jeg vil ha en som er litt kjapp. Men jeg gidder ikke kjøpe ny bare for å kjøpe, for den jeg har er jo fortsatt mulig å bruke. Jeg får bare følge med på markedet, så kanskje det dukker opp noe nytt etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...