AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har datet en fyr en stund nå. Vi har det fint når vi treffes, og det virker som at han liker meg også, Dessverre treffes vi ikke så ofte, fordi vi bor et par timer fra hverandre. Vel, siden jeg er så dårlig på å flørte (har prøvd litt innimellom, men vet ikke om han tar hintet ) har jeg nå bestemt meg for at jeg skal fortelle han at jeg liker han. Jeg må få en bekreftelse på forholdet vårt, om han kun ser meg som en venn (noe jeg frykter litt) eller om følelsene er gjensidige. Om han ikke liker meg på samme måte, er det jo selvfølgelig kjipt, men da vet jeg det og kan gå videre Så alle dere der ute, hvordan kan jeg fortelle at jeg liker han? Skal jeg bare si det rett ut? "Jeg liker deg, jeg " Eller? Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc 1
Nettinettet Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Men hvis dere dater så må han vel vite at du liker han? Føler du at han liker deg? Hva er det du må ha bekreftelse på?
eva-80 Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Om du bare sier at du liker han , tror jeg ikke han kommer til å skjønne at du vil ha et forhold. Kanskje like greit å si at " Jeg liker deg faktisk så mye at jeg ønsker du var kjæresten min ". Så får du se hans reaksjon. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Men hvis dere dater så må han vel vite at du liker han? Føler du at han liker deg? Hva er det du må ha bekreftelse på? TS her. Jeg er vel litt usikker på han. Det virker som at han liker meg når vi er sammen, men vi har ikke så mye kontakt ellers. Det er der problemet ligger. Han har ikke gjort noen forsøk på å kysse meg heller. Egentlig virker han litt sjenert og usikker. Derfor må jeg vite om han liker meg som venn eller som noe mer enn det... Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Om du bare sier at du liker han , tror jeg ikke han kommer til å skjønne at du vil ha et forhold. Kanskje like greit å si at " Jeg liker deg faktisk så mye at jeg ønsker du var kjæresten min ". Så får du se hans reaksjon. Oi, wow! det var iallefall direkte! Er litt redd for å skremme han vekk. Vi har jo ikke møttes såå mange ganger. Men samtidig, om han liker meg på den måten, vil han vel kanskje bare synes det er søtt? TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc 1
eva-80 Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Hvis det er et forhold du er egentlig ute etter så synes jeg faktisk at det er bedre å være litt direkte for å få et klart svar. Eller kan du formulere deg med å si at " Jeg vet ikke hvilken planer du har med våre dater men jeg ønsker å ha et forhold på sikt . Altså ikke sengekompiser og ikke nye venner. Jeg har det ikke travelt men må nesten vite det hva du mener om saken. ". Noe i den duren. Men det bruker å være tegn på om en mann er interessert-og hvis ja - i hva. Tar han ikke kontakt ellers i hverdagene, viser ikke interesse for livet ditt ellers så ville jeg være varsom. 2
Gjest Wei Wei Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Oi, wow! det var iallefall direkte! Er litt redd for å skremme han vekk. Vi har jo ikke møttes såå mange ganger. Men samtidig, om han liker meg på den måten, vil han vel kanskje bare synes det er søtt? TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc Men er du sikker på at dere dater? Eller møtes dere bare av og til? Det er jo ikke sikker han ser på det som dating. Har opplevd det samme mange ganger før.
Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Si et eller annet som "Jeg tar meg selv i å savne deg skikkelig når vi ikke sees/prates på en stund, og må nok innrømme at jeg liker deg ganske så godt. Du er en gutt som jeg virkelig kan se meg selv sammen med". 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Men er du sikker på at dere dater? Eller møtes dere bare av og til? Det er jo ikke sikker han ser på det som dating. Har opplevd det samme mange ganger før. Vet du, der stiller du et spørsmål som jeg ikke har tenkt på. Vi har vel ikke akkurat definert møtene våre. Vi møttes via internett, så jeg har liksom bare tatt det for gitt at det er dater, men ja...kan jo hende han bare ser på det som møter. Det er jo nettopp derfor jeg må vite hvor vi står TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc
Nettinettet Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 TS her. Jeg er vel litt usikker på han. Det virker som at han liker meg når vi er sammen, men vi har ikke så mye kontakt ellers. Det er der problemet ligger. Han har ikke gjort noen forsøk på å kysse meg heller. Egentlig virker han litt sjenert og usikker. Derfor må jeg vite om han liker meg som venn eller som noe mer enn det... Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc Her er du i en veldig tidlig prosess og du må ikke finne på å "kreve" at dere skal være kjærester enda. Som du sier litt lengre opp, så vet du jo egentlig ikke om dere dater engang Hvor ofte treffes dere? Hvem tar kontakt når dere treffes? Og hvordan foregår møtene? Hva gjør dere? (siden dere ikke har kysset hverandre enda) og hvor gamle er dere?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, jeg er klar over det, og jeg har ikke tenkt til å erklære min kjærlighet for ham, og foreslå at vi blir kjærester. Det er altfor tidlig for det enda. Vi har møtt hverandre 3-4 ganger. Vi har møttes for å ta en øl, Spilte biljard sist gang. Han har også tatt meg med på båttur med seilbåten hans. Jeg er 21 og han er 24. Det er som oftest jeg som tar kontakt, fordi han har sagt at jeg skal si ifra om jeg er i byen hans. Han har gitt lyd fra seg innimellom, men ikke så ofte. Er vel ikke typen til å ta initiativ. Jeg ser jo det at det godt kan være at han ikke liker meg på samme måte. Bare føler at jeg må få sagt det jeg føler på neste møte, sånn at jeg vet litt om veien videre, enten den går videre med han, eller alene TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc
instajane Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Du kan vel si noe som at du liker han godt, og kunne tenkt deg å bli bedre kjent med ham, så ser du hva han sier? Kanskje han bare trenger at du sier det først? 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Tusen takk for alle forslag, forresten! Setter stor pris på all hjelp TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc
Gjest Wei Wei Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Saken er at jeg er midt oppi i samme situasjon. Møtes på nettet, treffes 6 ganger. Jeg ser på alt dette som en mulighet til å bli bedre kjent med ham, men samtidig så har jeg ikke noe imot hvis det viser seg at han liker meg. Prøv å ikke stress over at han ikke tar initiativ og følg dine instinkter. Vil du snakke med ham, så ringer du, vil du se ham, så foreslår du å møtes. Men gi også litt rom for han å ta initiativ. Det er bare så betryggende å vite at han tar kontakt innimellom også. Forrige mandag sa jeg til min bekjente at jeg ikke ville bruke nettet for å kontakte hvernadre mer og gjett hvem som ringte i dag, pratet i nesten en time og foreslo å besøke meg i helgen? Bare gi dere litt tid, så ser du hvor landet ligger. 1
Ferny Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Hvis dere ikke har kysset ennå (...?), så tror jeg kanskje jeg ville droppet å nevne ordet kjæreste. Du kan jo heller spørre litt forsiktig om han ikke har tenkt å kysse deg snart.... 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #16 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, da har vi avtalt nytt møte, så nå begynner jeg å bli rimelig nervøs. Vet med meg selv at jeg må få en avklaring på saken, men det er skummelt. Jeg har jo ikke tenkt til å nevne noe med kjærester, det blir altfor tidlig, også for meg, men må nesten vite hvordan han ser på saken og om det evt. ligger noe mer der Er bare redd for å surre til ordene og drite meg ut. Igjen takk for alle hjelpfulle kommentarer, tar gjerne i mot flere TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #17 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, da har vi avtalt nytt møte, så nå begynner jeg å bli rimelig nervøs. Vet med meg selv at jeg må få en avklaring på saken, men det er skummelt. Jeg har jo ikke tenkt til å nevne noe med kjærester, det blir altfor tidlig, også for meg, men må nesten vite hvordan han ser på saken og om det evt. ligger noe mer der Er bare redd for å surre til ordene og drite meg ut. Igjen takk for alle hjelpfulle kommentarer, tar gjerne i mot flere TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc Gjør deg selv en tjeneste, ikke bli en av disse som begynner å ha sex med fyren før du vet om dere er kjærester, og så poster fortvilede innlegg på kg etterpå. Anonym poster: 13e981aa35e1fc971965908560e041f3
Gud Skrevet 24. oktober 2012 #18 Skrevet 24. oktober 2012 "Gi ham et kyss!" For å betrygge deg litt, så er han nok interessert. Hvorfor i alle dager skulle han drive og møte deg hvis ikke?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #19 Skrevet 24. oktober 2012 Gjør deg selv en tjeneste, ikke bli en av disse som begynner å ha sex med fyren før du vet om dere er kjærester, og så poster fortvilede innlegg på kg etterpå. Anonym poster: 13e981aa35e1fc971965908560e041f3 Hehe, nei det skal nok gå bra. Jeg har aldri gått så "langt" som til samleie, og har vel egentlig funnet ut nå at jeg vil vente med det til jeg vet 100% sikkert at jeg gjør det med kjæresten min, og ikke en som bare kanskje blir det. Jeg er ikke kristen eller noe, men vil bare ikke være skuffet og lei meg fordi han tok jomfrudommen min og stakk liksom "Gi ham et kyss!" For å betrygge deg litt, så er han nok interessert. Hvorfor i alle dager skulle han drive og møte deg hvis ikke? Takk for oppmuntringen Ja, tenker jo det jeg også. Virker ivrig under møtene osv, så får håpe du har rett Men den lille djevelen på skulderen min sier at det er en liten mulighet for at han bare føler et vennskap, og at det er greit tidsfordriv, hehe. Men dette får jeg jo uansett ikke vite før jeg har lagt kortene på bordet TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #20 Skrevet 25. oktober 2012 Aff, bare en dag igjen..nå føler jeg meg plutselig ikke klar til å si noe som helst! Nervene tar litt overhånd når jeg tenker på det. Skal prøve å ikke tenke så alt for mye og se an stemningen og hva jeg skal si og hvordan. Håper at jeg ikke snubler altfor mye i ordene, og mest av alt at jeg klarer å si noe i det hele tatt, og ikke feiger ut! hehe Da kommer jeg til å angre skikkelig! Takker for fine ord på denne tråden TS Anonym poster: 1bdc385347a68614b2512e0b7cbb1cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå