She_Leiva Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Hei, jeg har akkurat gått til anskaffelse av en Eee mini-PC med windows Starter7. Jeg ser, etter litt søking på Google, at det skal være mulig å endre bakgrunnsbilde (for dette er tydeligvis noe Windows har gått inn for at skal være vrient) og ikke MINST startside i Google Chrome. Jeg er ikke videre bevandret i computer-verden, så jeg har skikkelig trøbbel med å få til dette. Noen som kan hjelpe? Som nevnt, så har jeg faktisk ikke peil, så jeg trenger en "oppskrift for dummies" når det kommer til dette.
Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Hei, jeg har akkurat gått til anskaffelse av en Eee mini-PC med windows Starter7. Jeg ser, etter litt søking på Google, at det skal være mulig å endre bakgrunnsbilde (for dette er tydeligvis noe Windows har gått inn for at skal være vrient) Wow! Jeg trodde du bare ikke fant frem i menyene, men vesleblaut har faktisk fjernet muligheten til å endre bakgrunn! Anyways, kan du engelsk, kan du bruke denne. og ikke MINST startside i Google Chrome. Jeg er ikke videre bevandret i computer-verden, så jeg har skikkelig trøbbel med å få til dette. Noen som kan hjelpe? Som nevnt, så har jeg faktisk ikke peil, så jeg trenger en "oppskrift for dummies" når det kommer til dette. Chrome for dummies, fins her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå