Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har et stort behov for at mennesker skal like og beundre deg. Du har en tendens til å være selvkritisk. Du har en stor porsjon ledig kapasitet som du ennå ikke har dratt fordel av. Selv om du har enkelte svakheter i din personlighet, har du i all vesentlighet evnen til å kompensere for disse. Ditt ytre er disiplinert og underlagt stor selvkontroll, mens du i større grad bekymrer deg og er usikker innvendig. Til tider tviler du sterkt på om du har tatt de riktige beslutningene og gjort det som er riktig. Du foretrekker en viss grad av variasjon og blir lite tilfreds når du blir hemmet av begrensninger og bestemmelser. Du ser på deg selv som en selvstendig tenker og aksepterer ikke andres uttalelser uten tilfredsstillende bevis. Du har funnet ut at det ikke er lurt å være for direkte i utleveringen av seg selv i omgang med andre. Til tider er du utadvent, omgjengelig og sosial, mens du andre ganger er innadvendt, skeptisk og reservert. Enkelte av dine ønsker kan være ganske urealistiske. Sikkerhet er et av dine store mål i livet.

Anonym poster: dabba09cf8467ea7361a29fedc0b0ee2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kjenner meg ikke igjen. Driter i hva folk tenker om meg, og de som ser stygt på meg får stygge blikk tilbake.

Til tider er du utadvent, omgjengelig og sosial, mens du andre ganger er innadvendt, skeptisk og reservert. kjente meg litt igjen i den da, men det kan vell de fleste. Men kommer for det meste an på humøret og om jeg gidder å åpne kjeften eller ikke.

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Er ikke dette dritten Scientology driver å spør om for å sjekke om du trenger "utreding"

• Liker 2
Skrevet

Nei, kjenner meg ikke igjen. Driter i hva folk tenker om meg, og de som ser stygt på meg får stygge blikk tilbake.

Til tider er du utadvent, omgjengelig og sosial, mens du andre ganger er innadvendt, skeptisk og reservert. kjente meg litt igjen i den da, men det kan vell de fleste. Men kommer for det meste an på humøret og om jeg gidder å åpne kjeften eller ikke.

Hvor godt vil du si det passer da, på en skala på 0 til 5 for eksempel? 0 er veldig dårlig treff, og 5 er veldig bra? Snakker om hele greia.

Skrevet

Er ikke dette dritten Scientology driver å spør om for å sjekke om du trenger "utreding"

Det er ikke hentet fra scientologi.

ts

Skrevet

Hvor godt vil du si det passer da, på en skala på 0 til 5 for eksempel? 0 er veldig dårlig treff, og 5 er veldig bra? Snakker om hele greia.

2

Skrevet

Men noe av det vil jo passe på de fleste menesker. Hva er poenget?

• Liker 3
Skrevet

Du har et stort behov for at mennesker skal like og beundre deg.

Nei jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg lærte meg av psykologi læreren min at "Alle trenger en, men ingen trenger alle." Jeg har nok et behov for at noen liker meg, men jeg har større behov for at jeg liker meg slik jeg er og de som liker meg ønsker jeg skal like meg slik jeg er, ikke slik de ønsker jeg skal være.

i would rather be hated for who i am than loved for who i'm not sa Kurt Cobain, jeg føler nok at det er mye mer sannhet i det ordtaket enn i påstanden om at jeg ønsker bekreftelse av alt og alle.

Du har en tendens til å være selvkritisk.

Tja, til passe grader, jeg liker å utvikle meg, til å ta til meg nye ting, men jeg er ingen perfeksjonist, jeg er ingen robot, gjør haugevis av feil og har mange mangler og det gjør meg ingenting, liker meg selv slik jeg er og har en avslappet holdning til at jeg heldigvis ikke er "perfekt", gidder ikke stresse med slikt.

Du har en stor porsjon ledig kapasitet som du ennå ikke har dratt fordel av

Selv om du har enkelte svakheter i din personlighet, har du i all vesentlighet evnen til å kompensere for disse.

Tja si på det...

Ditt ytre er disiplinert og underlagt stor selvkontroll, mens du i større grad bekymrer deg og er usikker innvendig

Nope, stemmer ubeskrivelig dårlig

Til tider tviler du sterkt på om du har tatt de riktige beslutningene og gjort det som er riktig.

Gidder ikke tvile en gang, vet at jeg gjør mye som kunne vert bedre, men gjort er gjort og elg er elg, så lærer man til neste gang..

Du foretrekker en viss grad av variasjon og blir lite tilfreds når du blir hemmet av begrensninger og bestemmelser.

mja, i hvilken sammenheng?

Kan være innpulsiv, liker nye ideer, er nok litt sta iforhold til autoriteter, og om man skulle spist kjøttkaker til middag hver dag blir man nok fort lei det. Men samtidig er de gode og trygge rammene i livet mitt noe jeg holder godt i hjerte.

Du ser på deg selv som en selvstendig tenker og aksepterer ikke andres uttalelser uten tilfredsstillende bevis.

Tja både og, har jo fått utlevert en egen hjerne og prøver å bruke den så godt det lar seg gjøre, men føler ikke får å teste alle teser eller alt det andre sier det får da være måte på til bedreviter en skal gjøre seg..

Du har funnet ut at det ikke er lurt å være for direkte i utleveringen av seg selv i omgang med andre mennesker

Har funne ut det ja, men at jeg svarer i denne tråden tyder vel på at jeg ikke er så lur :fnise:

Til tider er du utadvent, omgjengelig og sosial, mens du andre ganger er innadvendt, skeptisk og reservert.

Jeg er sosial når jeg er sosial, og innadvent når jeg er innadvent så selv om det kan høres noe splittet ut så er vel utsagnet sant..

Enkelte av dine ønsker kan være ganske urealistiske

Det kan du godt si, drømmen om toppen av mount everest henger vel i en tynn tråd for en nikotinavhengig cocacoliker, men ønsket ønsket og drømmen er vel der.

Men sånn generelt i livet vil jeg nok påstå at jeg lever i virkeligheten, trives best der..

Sikkerhet er et av dine store mål i livet.

Sikkerhet mot hva, fra hva? Av og til må man ta sjanser, og av og til gjør man klokt i å la være å ta sjangser

Og det var dagens psykologi test, så ts fikk du noe ut av dette, er jeg en forsøkskanin, eller er jeg paranoid nå :gjeiper:

Skrevet

Hvis dere rangerer hvor godt teksten treffer, blir jeg glad. :)

0 til 5!

Skrevet

4

Anonym poster: 4bbc43bf7899cf3e38906349ff54c584

Skrevet

Det er Forer-effekten det er snakk om her, er det ikke? Det er blant annet det som brukes når horoskoper lages, og i personlighetstester (som for eksempel scientologikirken bruker, som nevnt ovenfor). Ting som er formulert slik at det kan passe til alle. Kanskje litt i samme gate som cold reading også?

Anonym poster: 00fae665f835fd57043bbeb34a33d180

• Liker 2
Skrevet

Du har et stort behov for at mennesker skal like og beundre deg. Du har en tendens til å være selvkritisk. Du har en stor porsjon ledig kapasitet som du ennå ikke har dratt fordel av. Selv om du har enkelte svakheter i din personlighet, har du i all vesentlighet evnen til å kompensere for disse. Ditt ytre er disiplinert og underlagt stor selvkontroll, mens du i større grad bekymrer deg og er usikker innvendig. Til tider tviler du sterkt på om du har tatt de riktige beslutningene og gjort det som er riktig. Du foretrekker en viss grad av variasjon og blir lite tilfreds når du blir hemmet av begrensninger og bestemmelser. Du ser på deg selv som en selvstendig tenker og aksepterer ikke andres uttalelser uten tilfredsstillende bevis. Du har funnet ut at det ikke er lurt å være for direkte i utleveringen av seg selv i omgang med andre. Til tider er du utadvent, omgjengelig og sosial, mens du andre ganger er innadvendt, skeptisk og reservert. Enkelte av dine ønsker kan være ganske urealistiske. Sikkerhet er et av dine store mål i livet.

JA! var som å lese om meg selv dette her! Er alt for opptatt av hva andre synes og mener om meg til en hver tid. Merker fort blikk, gjerne stygg blikk lett på kroppen. Skulle ønske jeg bare kunne gi faen i hva andre synes, men det går ikke helt. Jeg er reflektert, tenker for mye. Stemmer også bra med at jeg er sosial, omgjengelig, men til tider også reservert, foretrekker tid for meg selv.. Kan jeg spørre hvorfor du delte dette innlegget? I jakt på likesinnede? Vel, du har en her;)

Skriver mye om tanker, meninger og samfunnet vårt på min blogg også. Den er http://saendyyy.blogg.no

Der er jeg ganske åpen om meg selv. Mange sier jeg er annerledes på min blogg enn i virkeligheten. Well, who knows.. Er vanskelig å være seg selv, og det er vanskelig å leve i et samfunn hvor man føler at noen prøver hardt å endre en til en hver tid også. Mitt yndlingsordtak er: "To be yourself in a world that is constantly trying to make you somebody else, is the greatest accomplishment." ;)

Skrevet

2

Uenig. Tror ikke alt vil passe på de fleste mennesker. Eller altså, NOE av det ja, men følte at omtrent alt passet på meg.. noen driter virkelig i hva andre synes om seg selv. Noen andre elsker regler og rutiner. Ts skriver at han/hun bryr seg veldig om hva andre mener, vil ha beundring. Samt at ts ikke liker begrensinger av noe slag. Mens noen er GLAD i rutineliv og begrense seg selv. Ser litt poenget at mye kan passe på mange, men slettes ikke alle...

Skrevet

Uenig. Tror ikke alt vil passe på de fleste mennesker. Eller altså, NOE av det ja, men følte at omtrent alt passet på meg.. noen driter virkelig i hva andre synes om seg selv. Noen andre elsker regler og rutiner. Ts skriver at han/hun bryr seg veldig om hva andre mener, vil ha beundring. Samt at ts ikke liker begrensinger av noe slag. Mens noen er GLAD i rutineliv og begrense seg selv. Ser litt poenget at mye kan passe på mange, men slettes ikke alle...

Så fint for deg da? Hva var du uenig i igjen? Noen andre du mente å svare eller? :klo: Eller er det mindfucking du driver med?

Skrevet

Alt i alt vil jeg si 5.

Anonym poster: 675c94abb26da36fca26164b0e605e21

Gjest gjest- silje
Skrevet

Venter i spenning.

Hvorfor ligger denne i religion og livsstil??

Skrevet

Du har et stort behov for at mennesker skal like og beundre deg.

Kommer an på hvem det er. Noen mennesker vil jeg gjerne at skal like meg, og jeg håper jo at de fleste jeg kjenner har et positivt inntrykk av meg. Men jeg har ikke behov for at alle skal like meg, har flere ganger blitt enige med folk om at"ja, men da liker vi ikke hverandre da. Det er helt ok."

Du har en tendens til å være selvkritisk.

Døgnet rundt. Aldri fornøyd med noe jeg gjør.

Du har en stor porsjon ledig kapasitet som du ennå ikke har dratt fordel av.

Denne tror jeg ikke jeg skjønner.I form av tid, penger og energi til å ta på meg mer, så er det NEI.

Selv om du har enkelte svakheter i din personlighet, har du i all vesentlighet evnen til å kompensere for disse.

Ikke alle svakhetene. Jeg kan gjemme de unna og unngå å vise disse sidene om jeg vil, men det krever energi. Utfyller det ikke med andre ekstra gode personlighetstrekk nei..

Ditt ytre er disiplinert og underlagt stor selvkontroll, mens du i større grad bekymrer deg og er usikker innvendig.

Nei, jeg trenger ikke se ut som et glansbilde til daglig. Er dog usikker inni til tider, og en bagatell kan jeg lett bekymre meg masse over.

Til tider tviler du sterkt på om du har tatt de riktige beslutningene og gjort det som er riktig.

Nå er det ikke ofte jeg tar viktige beslutninger, men jeg reflekterer mye over de både i forkant og etterkant

Du foretrekker en viss grad av variasjon og blir lite tilfreds når du blir hemmet av begrensninger og bestemmelser.

Ser ikke for meg at noen kan svare nei på dette..

Du ser på deg selv som en selvstendig tenker og aksepterer ikke andres uttalelser uten tilfredsstillende bevis.

Velger som regel å store på folk, så er vel heller litt naiv enn paranoid..

Du har funnet ut at det ikke er lurt å være for direkte i utleveringen av seg selv i omgang med andre.

Oh yes..

Til tider er du utadvent, omgjengelig og sosial, mens du andre ganger er innadvendt, skeptisk og reservert.

Kommer an på hvor mye energi jeg har, men det stemmer ja.

Enkelte av dine ønsker kan være ganske urealistiske.

Skal jeg love deg. De fleste har vel disse.

Sikkerhet er et av dine store mål i livet.

Økonomisk sikkerhet, ja. Ellers; nei.

Gir det en 4-er!!

Anonym poster: 4404eb78cc912e36a95044a311f35ac1

Skrevet

http://no.wikipedia..../Forer-effekten

Sunniva86 sine innlegg er vel akkurat den responsen TS var ute etter her. ;)

:sur:

Var redd noen skulle finne frem til den der! :)

ts

Skrevet

Beklager festbremsingen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...