Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp til å tolke litt her... :)

Har nylig møtt en fyr, som jeg har datet i litt over en uke nå. Vi har kysset og koset, men ikke hatt sex. Han fremstår som veldig ordentlig og sier at han vil vente med sex til vi blir bedre kjent (da jeg også mener det samme, er ikke en person som bare har one nights stands.)

Vi har snakket sammen hver dag, opp til flere ganger om dagen. Men det er kun jeg som har tatt kontakt først, aldri han. Men han flørter dobbelt så mye med meg, og svarer meg med lange meldinger selv om jeg bare har sendt han korte.

Så ettersom at det bare er jeg som har tatt kontakt, så har jeg tenkt at det er hans tur nå til å ta kontakt med meg. Men nå har det gått over et døgn og jeg har ikke hørt noe fra han..vet jo at hvis jeg kontakter han, så kommer han til å svare, men jeg vil jo ikke virke desperat!

Så hva er det som skjer her egentlig? Er det bare jeg som overanalyserer? Er ikke vant til dette med dating, det er sikkert normalt i begynnelsen at man ikke har kontakt hver dag? Eller? Men samtidig så tenker jeg jo at hvis han virkelig er keen så klør han etter å kontakte meg...

Kom gjerne med innspill, grill meg gjerne om dere synes jeg virker desperat og at jeg overanalyserer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt over en uke er ikke lenge :-). Hvis du vil at han skal skrive først, så venter du bare til han gjør det ;-). Slik som det er nå vil han garantert gjøre det. Men jeg syns på ingen måte at du virker desperat så lenge du får bra respons fra ham :-).

Skrevet

Var det han som tok initiativ i starten, eller var det deg da også?

Hvis du har tatt kontakt først hele tiden, ville jeg nå ventet for å se hva han gjorde.

Skrevet

jepp, enig med de andre. vent til han gjør det. lurer han på hvorfor , så er det bare å si det at du syntes at denne delen av greia var veldig skjevfordelt og er han interessert, så må han vise det.

Skrevet

Trenger litt hjelp til å tolke litt her... :)

Har nylig møtt en fyr, som jeg har datet i litt over en uke nå. Vi har kysset og koset, men ikke hatt sex. Han fremstår som veldig ordentlig og sier at han vil vente med sex til vi blir bedre kjent (da jeg også mener det samme, er ikke en person som bare har one nights stands.)

Vi har snakket sammen hver dag, opp til flere ganger om dagen. Men det er kun jeg som har tatt kontakt først, aldri han. Men han flørter dobbelt så mye med meg, og svarer meg med lange meldinger selv om jeg bare har sendt han korte.

Så ettersom at det bare er jeg som har tatt kontakt, så har jeg tenkt at det er hans tur nå til å ta kontakt med meg. Men nå har det gått over et døgn og jeg har ikke hørt noe fra han..vet jo at hvis jeg kontakter han, så kommer han til å svare, men jeg vil jo ikke virke desperat!

Så hva er det som skjer her egentlig? Er det bare jeg som overanalyserer? Er ikke vant til dette med dating, det er sikkert normalt i begynnelsen at man ikke har kontakt hver dag? Eller? Men samtidig så tenker jeg jo at hvis han virkelig er keen så klør han etter å kontakte meg...

Kom gjerne med innspill, grill meg gjerne om dere synes jeg virker desperat og at jeg overanalyserer...

Du har kjent han i knapt EN UKE! Og så lurer du på dette...sier dere ennå ikke har hatt sex fordi han er ordentlig, og det har dere allerede snakke om etter EN UKE? Det er ikke sikkert han vet ennå hva han vil!

Jiiises...tror ikke jeg passer inn i denne tida her..Folk idag er så utålmodige, kjappe...ikke rart lista over sex partnere til folk går ut av dimensjoner.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...