Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå ny-singel midt i livet og lurer på om det er mulig å finne ny kjærlighet i min alder? Føler liksom at alle de gode mennene er i trygge og gode forhold og at de skilte/single har så mye bagasje.

Men har noen av dere truffet noen i voksen alder? Og hvor/hvordan?

Er det håp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle det å ha bagasje, og dermed livserfaring, være noe stort hinder?

Det ville være meget forunderlig om et menneske i 45-50-årsalderen ikke hadde mer erfaring enn en 20-30-åring.

Problemer blir det dersom du gjør problemer ut av det.

Ellers er det vel mange single du kan velge blant, men de fleste vil nok ha lengre forhold/ekteskap bak seg, noe som er forventet og helt normalt.

Skrevet

Sitter nå ny-singel midt i livet og lurer på om det er mulig å finne ny kjærlighet i min alder? Føler liksom at alle de gode mennene er i trygge og gode forhold og at de skilte/single har så mye bagasje.

Men har noen av dere truffet noen i voksen alder? Og hvor/hvordan?

Er det håp??

Sikkert ikke umulig men du bør sikkert forberede deg på at det tar tid.

Men ting av verdi tar som du sikkert vet tid....

Du bør i alle fall ikke fremstå "desperat". Når du er nysingel og lurer på slike ting allerede kan du muligens virke, nettopp det; desperat.

Om du kaster deg etter det første og beste så vil i alle fall resultatet bli deretter.

Skrevet

Klart er det håp, ts. Beste eksempelet må være pappaen min, faktisk. Han var helt knust da moren min gikk fra han, han var også 45 på den tiden. Etter et par år som singel traff han ei helt fantastisk dame på alle måter, som er like gammel som han. De er nå gift og lever livets glade dager i nybygget hus og hele pakka! :)

Du må bare være tålmodig. Ikke gå til det første og beste, det blir sjelden bra. Prøv å nyt det å være singel en liten stund, og jeg er helt sikker på at en flott mann vil dukke opp i livet ditt når du minst venter det!

Stoor klem, og lykke til! :klem:

Skrevet

Takk for optimistisk svar! Godt tips å ikke virke desperat men heller bruke tid på å se an en evt beiler.

Skrevet

Tja, kjærligheten kjenner ingen grenser. Mor har ny kjæreste i en alder an 65 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...