venus_ Skrevet 23. oktober 2012 #21 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg ville nok servert rømmegrøt, det er kjempemektig så egner seg vel ikke så altfor godt til forrett, men i en veldig liten porsjon så går det fint. Synes forøvrig ikke det gjør så mye om du serverer lefser med røykalaks selv om du har laks til hovedrett. Det er to produkt som er veldig mye brukt i Norge, og siden det er to så forskjellige behandlingsmetoder (regner med du skal koke/steke laksen) som gir to helt ulike produkt så vil jeg si det går helt fint. Men er du heelt sikker på at du skal lage laks til hovedrett? For meg er feks fårikål, raspeball/potetball, rømmegrøt, kjøttkaker i brun saus, pinnekjøtt hovedretter som er mye mer typisk norsk
Aranciata Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #22 Skrevet 24. oktober 2012 Det ble blomkålsuppe til forrett og laks til hovedrett, og alle likte det! Suksess! Takk for veldig gode råd alle sammen! 3
Gjest Violetta Skrevet 24. oktober 2012 #23 Skrevet 24. oktober 2012 Åttitallsslageren rekecocktail? Det er vel norsk...
Gjest Badabing Skrevet 24. oktober 2012 #24 Skrevet 24. oktober 2012 Ser jeg er litt sent ute, men poster denne til neste gang: http://www.newscancook.com/recipes/ Masse norsk mat med ny vri som kan inspirere litt. Uansett, bra det ble vellykket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå