Gå til innhold

neu lash..er den virkelig verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,noen som har testet denne?er den fantastisk?hadde vært gull med blafrevipper til julebordet ;) men den er dyyr da,så gi meg tilbakemelding om noen har testet den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke personlig prøvd den... Men har hørt fra andre at den fungerer... Ikke tørt å prøve sånne - pga noen sier de kan forandre øyenfargen også😕

Skrevet

Ut ifra hva jeg har sett på venninder så vil jeg si at det er verdt pengene. Har flere som har prøvd på både øyevipper og bryn med vellykket resultat. Men husk at man må vedlikeholde det når man har oppnådd ønsket effekt ;)

Gjest HeidiØ
Skrevet (endret)

.

Endret av HeidiØ
Skrevet (endret)

Man må vedlikeholde for at det skal være varig. Men 6ml burde holde i 6-12 mnd når man vedlikeholder.

Endret av sebra
Skrevet

hvor kan man kjøpe dette?

Anonym poster: 735b2e8124405d876404432d4428e846

Skrevet

Lyst å prøve neuveaubrow...og hvis det virker vet man jo at vippeserumet funker også.

Skrevet

har hørt at man kan bruke vippeserumet på brynene også....å teste på begge steder var min plan hvertfall ;)

fikk tips i et parfymeri idag om å prøve "stimulash fusion",dette er visst også et serum.noen som har testet det??blir litt forvirret her..hun damen sa det var sååå bra.kostet 900 og noe for 4 ml.

Skrevet

Ja man kan det. Har en venninde som har gjort det, og hennes strektynne bryn fikk fart på seg og vokste seg fine :)

Skrevet

ååå!så spennende,har slitt med mine nærmest ikke-eksisterende bryn pga overnapping som fjortis..-.-

håper dette gjør susen,tror jeg kjøper stimulash i morgen :D TENK så deilig å slippe omhyggelig opptegning hver morgen...

Skrevet

Jeg må bare si at jeg ikke kjenner til noen som har brukt stimulash, kun neulash :)

Men det kan jo hende det er like bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...