Gå til innhold

Ligger med en fyr av og til, må ha litt hjelp til å sortere hodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et lite problem, men egentlig er det ikke det, jeg må bare få sortert det litt, og få hørt noen råd.

Jeg driver og ligger med en fyr sånn litt av og til, vi er ikke kjærester eller noe. Av og til virker det som om han liker meg kjempegodt, for jeg har fått høre at han prater mye om meg til kompisene sine og sånn. Men av og til, morgenen etter jeg har overnatta så kan han komme på å si ting som: "du veit det at jeg er en person som trenger å være mye alene?", "du veit det at jeg bare er full av faanskap?", og det virker som om han virkelig skyr meg, og vil at jeg skal gå, så det gjør jeg. Vi treffes ikke mer enn sånn en gang i uka. Prøver han å skremme meg bort? hvorfor skulle han ville gjøre det?

Om kvelden før jeg overnatter er han som regel kjempesnill og kjempesøt mot meg, og er bare sånn at han ville gjort alt for meg.

Det som er litt problemet, er at jeg liker han ganske godt, og jeg vil gjerne mer enn det å bare ligge sammen, men jeg vil ikke være kjærester for det, det er jeg klar på, og det virker som om han heller ikke vil det.

Noen av venninnene mine skjønner ikke at jeg gidder å kaste bort tida mi på en slik, men det er jo bare tull og tøys, men jeg bryr meg om han. Jeg skjønner meg bare aldeles ikke på han, overhodet, hva er det han tenker om meg? Vil han kun ha sex med meg, eller liker han meg?

Jeg syns bare det hadde vært ålreit om jeg fikk en tekstmelding av og til, hvor det står: "Heisann! Er alt bra med deg? Jeg vil gjerne se deg igjen!" eller noe lignende.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre er det slik at han forteller deg akkurat det han mener. Han vil ikke ha deg til noe annet enn sex og han er klar på det.

Du bestemmer jo selv om det er greit for deg. Jeg tror du har litt morsfølelser for han og tror at han spiller kanskje hard to get, men det er det ikke.

Skjønner jo venninne dine godt jeg. Men for all del, du kan jo ligge med han om du synes det er greit, men bare være klar over at en mann som er interessert, viser det også. Ja, med bl.a. meldinger og oppringinger sånn ellers også.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok bare et knallkameratforhold ja, og han burde ikke snakke om det til vennene sine.

Skrevet

Finn deg en som liker deg for mer enn sex.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...