Gjest Cuddly Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Hva er deres erfaring når produkter er utsolgt på lookfantastic? Kommer det fort inn igjen? Jeg skulle bestille shampo med brune pigmenter og en flaske Fake Bake, men de er fri for begge deler! :veldigsur:
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Send en mail til kundeservice og spør dem. De svarer vanligvis fort og gir god service.
Gjest Cuddly Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Sendte mail igår, fikk svar idag! Men de viste til en shampo med røde pigmenter, Mahogany. Jeg vil ha den med brune, men husker ikke hva den heter Er det noen som kan hjelpe?
Gjest Cuddly Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Nå er det i orden Sendte en mail hvor jeg sa at jeg trodde den het noe med *nut. Det tok ca en time, så kom det en mail hvor hun beklaget at hun hadde missforstått - og shampo i fargen Chestnut var ventet inn! Det kaller jeg service
Gjest Cuddly Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Jeg sendte en mail tilbake og takka for god service. Sa at mine hårprodukter i fremtiden ville bli kjøpt der i fra, men at fraktkostnadene med fordel kunne vært litt lavere Glemte å fortelle dem at Dermalogica produkter ville jeg bestilt der i fra hvis frakten hadde vært... gratis?
Gjest Ethereal Skrevet 1. mars 2004 #6 Skrevet 1. mars 2004 Det siste var ikke så dumt Jeg er så imponert over servicen der; det eneste jeg virkelig savner er SEBASTIAN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå