Gå til innhold

Alternativt KG-fest/julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ihvertfall ganske sikker på at alkohol+KG+Ustaoset kommer med en viss risiko for øksedrap og grunn grav.

Folk flest er vel noe mer utagerende på internett enn i virkeligheten. Og Silfen skal jo tydeligvis ikke. Går sikkert fint.

Skrevet

Folk flest er vel noe mer utagerende på internett enn i virkeligheten. Og Silfen skal jo tydeligvis ikke. Går sikkert fint.

What? Sier du at JEG hadde vært årsak til/utover av øksedrap? :snurt:

Gjest Katten.
Skrevet

Hva med Tyrkia? Ting er jo i litt ubalanse der nede, så vi tar og okkuperer en strand, eller noe.

Har ordnet våpen til alle mann. Potensielt kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg holder meg til Silfens piratvirksomhet.

Skrevet

Hva med Tyrkia? Ting er jo i litt ubalanse der nede, så vi tar og okkuperer en strand, eller noe.

Da må du nesten fikse et fly også.

Skrevet

Jeg er ihvertfall ganske sikker på at alkohol+KG+Ustaoset kommer med en viss risiko for øksedrap og grunn grav.

Oh yes! Øde hotell, gale mennesker, dårlige vibber. Heeeere's Johnny!4034680_std.jpg

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som en fin-fin plan! Jeg er med! Vi må bare ordne en guide eller noe, så vi ikke ender opp med å bli med på et fylkeopprør i nabolandet eller noe.

• Liker 2
Skrevet

Dødens hotell coming right up!

Skrevet

Oh yes! Øde hotell, gale mennesker, dårlige vibber. Heeeere's Johnny!4034680_std.jpg

Jeg tror faktisk jeg føler meg mer trygg på Johnny!:nigo: Han har i det minste et hyggelig smil.

• Liker 1
Skrevet

Da må du nesten fikse et fly også.

Bare ikke gi ham ansvaret for menyen!

Skrevet

Dette er i grunnen hele Ustaoset. Stort mer er det ikke. Ut over noen uvesentlige hytter i tillegg.

ustaoset%20210611b%20520.jpg

• Liker 1
Skrevet

Ja, de kan jo drikke seg snydens og går for litt isbading. Så kan vi andre lese om det på nyhetene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg føler meg mer trygg på Johnny! :nigo: Han har i det minste et hyggelig smil.

Og en stor, synlig øks - det gjør backstabbing mye vanskeligere. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Og en stor, synlig øks - det gjør backstabbing mye vanskeligere. :gjeiper:

Lettere å dukke unna.

Skrevet

Dette er i grunnen hele Ustaoset. Stort mer er det ikke. Ut over noen uvesentlige hytter i tillegg.

ustaoset%20210611b%20520.jpg

De har tog da. Er tross alt ikke så mange steder i Norge som kan skryte av det.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Jeg blir så fort båtsyk, gidder hvertfall ikke være med dere på Ustaoset.

Jeg drar alene til Finse på mikrobryggeriet for å drikke øl og se på snøstorm, muligens lage en snømann. :sno::kalle:

Kos dere med dansbænd, rosa drinker& svett lugar, husk å ta med Postafen!

Skrevet

PingleNorah. Ser du ikke at Tyrkia diskuteres også? Dog er jeg usikker på om kattefaen vet at det kan være svinekaldt der på de årstider.

Skrevet

PingleNorah. Ser du ikke at Tyrkia diskuteres også? Dog er jeg usikker på om kattefaen vet at det kan være svinekaldt der på de årstider.

Du vet hvordan det går med kvinner som drar til Tyrkia; vi puler en haug av tyrkere som på et samlebånd.

Det passer litt dårlig med en farløse unger og kjønnssykdommer akkurat nå, asså.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er forresten litt skeptisk til Tyrkia også. Jeg har hengt nok på KG til å vite at alle damer knekker sammen i en eller hore-madonna-triangel-rus-greie, så fort de ser en tyrkisk kelner.

• Liker 4
Skrevet

Men vil ikke et julebord være ganske...risky? Da vet jo alle hvem alle er, så folk må begynne å oppføre seg på nett.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...