Singha Skrevet 22. oktober 2012 #41 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er ihvertfall ganske sikker på at alkohol+KG+Ustaoset kommer med en viss risiko for øksedrap og grunn grav. Folk flest er vel noe mer utagerende på internett enn i virkeligheten. Og Silfen skal jo tydeligvis ikke. Går sikkert fint.
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #42 Skrevet 22. oktober 2012 Folk flest er vel noe mer utagerende på internett enn i virkeligheten. Og Silfen skal jo tydeligvis ikke. Går sikkert fint. What? Sier du at JEG hadde vært årsak til/utover av øksedrap?
Gjest Katten. Skrevet 22. oktober 2012 #43 Skrevet 22. oktober 2012 Hva med Tyrkia? Ting er jo i litt ubalanse der nede, så vi tar og okkuperer en strand, eller noe. Har ordnet våpen til alle mann. Potensielt kvinne. 1
Gjest Vampen Skrevet 22. oktober 2012 #44 Skrevet 22. oktober 2012 Folk flest er vel noe mer utagerende på internett enn i virkeligheten. Og Silfen skal jo tydeligvis ikke. Går sikkert fint. Jeg tror jeg holder meg til Silfens piratvirksomhet.
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #45 Skrevet 22. oktober 2012 Hva med Tyrkia? Ting er jo i litt ubalanse der nede, så vi tar og okkuperer en strand, eller noe. Har ordnet våpen til alle mann. Potensielt kvinne. Da må du nesten fikse et fly også.
Cathrine88 Skrevet 22. oktober 2012 #46 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er ihvertfall ganske sikker på at alkohol+KG+Ustaoset kommer med en viss risiko for øksedrap og grunn grav. Oh yes! Øde hotell, gale mennesker, dårlige vibber. Heeeere's Johnny! 2
Gjest Vampen Skrevet 22. oktober 2012 #47 Skrevet 22. oktober 2012 Hva med Tyrkia? Ting er jo i litt ubalanse der nede, så vi tar og okkuperer en strand, eller noe. Har ordnet våpen til alle mann. Potensielt kvinne. Det høres ut som en fin-fin plan! Jeg er med! Vi må bare ordne en guide eller noe, så vi ikke ender opp med å bli med på et fylkeopprør i nabolandet eller noe. 2
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #48 Skrevet 22. oktober 2012 Dødens hotell coming right up!
Gjest Vampen Skrevet 22. oktober 2012 #49 Skrevet 22. oktober 2012 Oh yes! Øde hotell, gale mennesker, dårlige vibber. Heeeere's Johnny! Jeg tror faktisk jeg føler meg mer trygg på Johnny! Han har i det minste et hyggelig smil. 1
Gjest Vampen Skrevet 22. oktober 2012 #50 Skrevet 22. oktober 2012 Da må du nesten fikse et fly også. Bare ikke gi ham ansvaret for menyen!
Andreas8 Skrevet 22. oktober 2012 #51 Skrevet 22. oktober 2012 Dette er i grunnen hele Ustaoset. Stort mer er det ikke. Ut over noen uvesentlige hytter i tillegg. 1
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #52 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, de kan jo drikke seg snydens og går for litt isbading. Så kan vi andre lese om det på nyhetene. 1
Cathrine88 Skrevet 22. oktober 2012 #53 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg tror faktisk jeg føler meg mer trygg på Johnny! Han har i det minste et hyggelig smil. Og en stor, synlig øks - det gjør backstabbing mye vanskeligere. :gjeiper: 2
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #54 Skrevet 22. oktober 2012 Og en stor, synlig øks - det gjør backstabbing mye vanskeligere. :gjeiper: Lettere å dukke unna.
Singha Skrevet 22. oktober 2012 #55 Skrevet 22. oktober 2012 Dette er i grunnen hele Ustaoset. Stort mer er det ikke. Ut over noen uvesentlige hytter i tillegg. De har tog da. Er tross alt ikke så mange steder i Norge som kan skryte av det. 2
Gjest norah Skrevet 22. oktober 2012 #56 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg blir så fort båtsyk, gidder hvertfall ikke være med dere på Ustaoset. Jeg drar alene til Finse på mikrobryggeriet for å drikke øl og se på snøstorm, muligens lage en snømann. Kos dere med dansbænd, rosa drinker& svett lugar, husk å ta med Postafen!
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #57 Skrevet 22. oktober 2012 PingleNorah. Ser du ikke at Tyrkia diskuteres også? Dog er jeg usikker på om kattefaen vet at det kan være svinekaldt der på de årstider.
Gjest norah Skrevet 22. oktober 2012 #58 Skrevet 22. oktober 2012 PingleNorah. Ser du ikke at Tyrkia diskuteres også? Dog er jeg usikker på om kattefaen vet at det kan være svinekaldt der på de årstider. Du vet hvordan det går med kvinner som drar til Tyrkia; vi puler en haug av tyrkere som på et samlebånd. Det passer litt dårlig med en farløse unger og kjønnssykdommer akkurat nå, asså. 2
Gjest Vampen Skrevet 22. oktober 2012 #59 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er forresten litt skeptisk til Tyrkia også. Jeg har hengt nok på KG til å vite at alle damer knekker sammen i en eller hore-madonna-triangel-rus-greie, så fort de ser en tyrkisk kelner. 4
Thalamus Skrevet 22. oktober 2012 #60 Skrevet 22. oktober 2012 Men vil ikke et julebord være ganske...risky? Da vet jo alle hvem alle er, så folk må begynne å oppføre seg på nett. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå