Silfen Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Alle de som ikke passer inn med gjengen i den andre tråden, kan melde sin interesse her. 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Haha! I'm in. Når har jeg en fot i begge leire da. Det blir spennende å se hvem som faktisk klarer å arrangere et julebord.
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg tenker at vi leier huritgruten. Jeg har allerede sendt forespørsel og vi får et helt dekk til bare 25 kr per person!
Jane F. Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Du Silfen prisene der er for igjenglemte bildekk fra forrige turer. ;p
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2012 Spiller ingen rolle. Vi blir så drita at om vi sover i et dekk så er det like digg som hengekøye! 1
Gjest Vampen Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Etter å ha sjekket den andre tråden, og fått en del mentale bilder av å være fanget på (i?) Ustaoset (!) over et lengre tidsrom, men en haug KG-folk med promille i varierende grad, så er jeg klar som et egg for å sove i et dekk! 5
Jane F. Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Og om det er mange dekk kan vi jo bygge en festning og barrikere oss slik at festen aldri trenger å ta slutt:D
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, vi kan bare kapre hele hurtigruten, akkurat som somalske pirater, og ha en evigvarende rotbløyte!
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 22. oktober 2012 Etter å ha sjekket den andre tråden, og fått en del mentale bilder av å være fanget på (i?) Ustaoset (!) over et lengre tidsrom, men en haug KG-folk med promille i varierende grad, så er jeg klar som et egg for å sove i et dekk! No shit Sherlock. 1
Andreas8 Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Åååh, Ustaoset er fint om vinteren. Særlig når det er mørkt og det blåser på som bare den og snøen fyker over alt. Kaldt og fælt, men du verden så vakkert det er der!
Gjest Vampen Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er mest fascinert over at det finnes folk som drar frivillig til Ustaoset! Jeg trodde nesten at det var et tullested, som noen hadde funnet på for å gi variasjon til togturen over fjellet. Og dekk-smekk, jeg har sovet på verre steder.
Singha Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg tenker at vi leier huritgruten. Jeg har allerede sendt forespørsel og vi får et helt dekk til bare 25 kr per person! Kan du ikke bare arrangere det i kåken til Preacher da?
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 Så valget står mellom Ustaoset og Hurtigruta? Faen ass. Jeg liker mine julebord i nærheten av sivilisasjonen og med lett rømningsvei. Men må jeg velge mellom å sitte drita i et dekk med Silfen og dra på en hyttetur hvor alle prøver å finne hvert sitt hjørne å sitte stille i så går jeg for førstnevnte 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. oktober 2012 #16 Skrevet 22. oktober 2012 Hva er Ustaoset anyway? Aner ikke, men mistenker at det er utenfor ring 3 og da er det uaktuelt. 3
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #17 Skrevet 22. oktober 2012 Kan du ikke bare arrangere det i kåken til Preacher da? Ce n'est pas possible.
Silfen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #20 Skrevet 22. oktober 2012 Så valget står mellom Ustaoset og Hurtigruta? Faen ass. Jeg liker mine julebord i nærheten av sivilisasjonen og med lett rømningsvei. Men må jeg velge mellom å sitte drita i et dekk med Silfen og dra på en hyttetur hvor alle prøver å finne hvert sitt hjørne å sitte stille i så går jeg for førstnevnte du kan jo bare rømme opp til dekket med pensjonistene på, eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå